رویـدادهـا

فن بازار ملی ایران حامی مخترعین و سرمایه گذاران

فن بازار ملی ایران حامی مخترعین و سرمایه گذاران

با دیگران به اشتراک بگذارید

مرکز فن بازار ملی ایران با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری پس از برگزاری دو فستیوال موفق صنعت لوازم خانگی و تجهیزات پزشکی در سال 95 که با استقبال صنعتگران و تولیدکنندگان برگزار شد تصمیم به برگزاری فستیوال بازار دارایی فکری در زمینه نوآوری صنعت مواد غذایی گرفت.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس این پنجمین دوره فستیوال های فن بازار ملی ایران است که به منظور تجاری سازی نوآوری ها در محل انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور با معرفی ده نوآوري داخلی در مقابل بیش از 200 سرمایه گذار و تولیدکننده فعال صنعت مواد غذایی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، مهندس اکبر قنبرپور رئیس مرکز فن بازار ملی گفت: فراخوان این فستیوال در مهرماه امسال منتشر شد که در این فستیوال بیش از ۱۲۰ طرح و اختراع تقاضای عرضه داشتند و در چند مرحله ارزیابی نهایتا 10 طرح و اختراع از استان‌های تهران، آذربایجان‌ شرقی و غربی، خراسان‌رضوی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، فارس و خوزستان انتخاب شده و پس از یک دوره آموزشی سه روزه امروز در فستیوال برای سرمایه‌گذاران ارائه حضوری می شوند و پس از آن و طی جلسات دوجانبه نوآور و سرمایه‌گذار، زمینه تعامل و همکاری با سرمایه گذاران و تولیدکنندگان فراهم می شود.

وی تصریح کرد: این پنجمین فستیوال فن بازار در طی دو سال اخیر است و یک فستیوال دیگر تا آخر بهمن ماه امسال در زمینه پلیمر و پتروشیمی برگزار خواهد شد.

قنبرپور ضمن اعلام حمایت از مخترعین و سرمایه گذاران در فستیوال امروز گفت: در این فستیوال نوآوری های صنعت غذا از طریق معامله و جذب سرمایه گذار در بازار دارایی فکری با حضور فناوران، تولیدکنندگان و سرمایه گذاران صنعت غذا برگزار می شود و ما بسته های حمایتی بسیاری هم برای سرمایه گذار هم مخترع در نظر گرفته ایم.

پس از سخنان رئیس مرکز فن بازار ملی 5طرح از طرح های برگزیده معرفی شدند و در اواسط برنامه 2 قرارداد منعقد شده در فستیوال قبلی در حوزه تجهیزات پزشکی رونمایی شد. در نهایت 5طرح دیگر در جریان برنامه معرفی شدند.



ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir