رویـدادهـا

لزوم افزایش همکاری‌های دوجانبه میان شرکت های ایرانی و آفریقای جنوبی

لزوم افزایش همکاری‌های دوجانبه میان شرکت های ایرانی و آفریقای جنوبی

با دیگران به اشتراک بگذارید


رایزن اقتصادی سفارت آفریقای جنوبی گفت: چنین بازدیدهایی فرصت انتخاب شرکای اقتصادی مناسب را برای سایر کشورها فراهم می‌نماید.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، «سارا دین» رایزن اقتصادی سفارت آفریقای جنوبی، ضمن بازدید از پارک فناوری پردیس گفت: حضور در چنین مجموعه‌هایی امکان آشنایی و شناسایی فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری مناسب را، به نحوی که به نفع طرفین باشد، فراهم می‌کند.

وی ضمن بیان اینکه پیشرفت ایران در حوزه‌ی فناوری مایه‌ی شگفتی و تحسین است، افزود: آفریقای جنوبی می‌بایست از این فرصت بهره برده و ضمن تعامل با شرکت‌های توانمند ایرانی، همکاری‌هایی برای پیشرفت‌های دوجانبه صورت دهد.

دین خاطر نشان کرد: پس از سفر دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور ایران به آفریقای جنوبی، شاهد آغاز همکاری میان یکی از شرکت‌های ایرانی با آفریقای جنوبی بودیم؛ که این مذاکرات در حال طی‌کردن مراحل پایانی خود است.

شایان ذکر است، بازدید سفرای کشورهای مختلف و نمایندگان سازمان‌های بین‌المللی مستقر در ایران، از پارک فناوری پردیس، در تاریخ سوم و چهارم اردیبهشت ماه جاری و به‌منظور گسترش تبادلات فناوری و روابط بين‌المللي کشور صورت پذیرفت.

ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir