رویـدادهـا

مراسم آیین افتتاح خط تولید و رونمایی از محصول دو شرکت عضو پارک فناوری پردیس برگزار می‌َ‌شود

مراسم آیین افتتاح خط تولید و رونمایی از محصول دو شرکت عضو پارک فناوری پردیس برگزار می‌َ‌شود

با دیگران به اشتراک بگذارید


هم‌زمان با روز ملی اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی، افتتاح مرکز تحقیقات شرکت ایمن ایجاز و رونمایی از محصول شرکت پالس نیرو با عنوان سامانه جوشکاری پرتو الکترونی در خلأ، با حضور رئیس هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی در تاریخ 29 بهمن و در محل این شرکت‌ها در پارک فناوری پردیس برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، مراسم آیین افتتاح و رونمایی که با حضور علی وحدت رئیس هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی در پارک فناوری پردیس برگزار خواهد شد، مقارن با روز ملی اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی و پس از حضور ایشان در چهارمین دورهمی مدیران پارک فناوری پردیس و بازدید از نمایشگاه دائمی پارک و از ساعت 10 در محل این دو شرکت می‌باشد.

در این مراسم ابتدا، افتتاح رسمی مرکز تحقیقات شرکت ایمن ایجاز که در زمینه تولید محصولاتی همچون کاشتنی‌های تیتانیوم فک و صورت، جمجمه و ستون فقرات و اره استرنوم قلبی فعالیت دارد، برگزار خواهد شد.

در مراسم دیگری که در محل شرکت پالس نیرو انجام می‌شود، از محصول سامانه جوشکاری پرتو الکترونی در خلأ از تولیدات این شرکت رونمایی می‌شود.

شایان‌ذکر است، در حاشیه حضور رئیس هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی در پارک فناوری پردیس، کارشناسان این صندوق نیز در اتاق جلسات ساختمان تجاری‌سازی و فن‌بازار، پاسخگوی سؤالات شرکت‌های عضو این مجموعه در خصوص تسهیلات، ضمانت‌نامه و سرمایه‌گذاری خواهند بود.

ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir