رویـدادهـا

مراسم معارفه یازدهمین دوره فراخوان مرکز رشد فناوری نخبگان

مراسم معارفه یازدهمین دوره فراخوان مرکز رشد فناوری نخبگان

با دیگران به اشتراک بگذارید

معارفه یازدهمین دوره فراخوان مرکز رشد فناوری نخبگان برگزار شد و تیم‌های متقاضی جدید برای عضویت در این مرکز، با فرایند‌ها و خدمات مرکز رشد آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، در این برنامه که روز دوشنبه 16 اردیبهشت ماه برگزار شد، کارشناسان مرکز رشد، به تشریح فرایندها و خدمات این مرکز برای متقاضیان پرداختند. در ادامه‌ی این برنامه سیدعلی هزاوه، مدیر مرکز رشد فناوری نخبگان در جلسه پرسش و پاسخی، ‌به سوالات و ابهامات متقاضیان پاسخ داد.

در بخش پایانی این برنامه نیز مهدی توحیدیان، مدیرعامل یکی از شرکت های موفق حاضر در این مرکز، به بیان تجربه کارآفرینی و حضور خود در مرکز رشد پرداخت.

لازم به ذکر است، پس از جلسه معارفه، جلسات اختصاصی مصاحبه، برگزار می‌شود و در نهایت تیم‌های مورد تایید به فضای کاری اشتراکی(Co-working) راه پیدا می‌کنند.

گفتنی است در یازدهمین فراخوان مرکز رشد که فروردین ماه اعلام شد، بیش از 60 درخواست از سوی شرکت‌ها و تیم‌های مختلف دریافت و بررسی شد و از این میان بیش از 20تیم به جلسه معارفه دعوت شدند. افرادی که در این برنامه حضور داشتند، در حوزه‌هایی مانند فناوری اطلاعات، مکانیک، الکترونیک، حوزه سلامت و تجهیزات پزشکی، اینترنت‌اشیا و مکاترونیک فعالیت می‌کنند.

ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir