رویـدادهـا

طی حکمی از سوی دبیرکل سازمان همکاری های اقتصادی هشت کشور در حال توسعه اسلامی D8؛

میلاد صدرخانلو رئیس شبکه تبادل فناوری گروه دی هشت( D-8 TTEN) شد

میلاد صدرخانلو رئیس شبکه تبادل فناوری گروه دی هشت( D-8 TTEN) شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

دبیرکل گروه D8 در حکمی میلاد صدرخانلو را به عنوان رئیس شبکه تبادل فناوری گروه دی هشت منصوب کرد. دبیرخانه شبکه تبادل و انتقال فناوری هشت کشور مسلمان در حال توسعه (D8-TTEN) در پارک فناوری پردیس مستقر است.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، ایساکا عبدالغدیر امام، دبیرکل سازمان همکاری‌های اقتصادی هشت کشور در حال توسعه اسلامی D8  در حکمی میلاد صدرخانلو رئیس مرکز توسعه تجارت فناوری پارک فناوری پردیس را به مدت سه سال به عنوان رئیس شبکه تبادل فناوری گروه دی هشت منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است: «با توجه به مفاد مندرج در منشور شبکه انتقال و تبادل فناوری دی هشت و به پیشنهاد آقای مهدی صفاری نیا رئیس پارک فناوری آقای میلاد صدرخانلو را به عنوان رئیس D8-TTEN منصوب می کنم.

امیدوارم دوره تصدی شما به افزایش انتقال و تبادل فناوری بین کشورهای D8 برای تحقق مأموریت شبکه تبادل فناوری این کشورها کمک کند.»

بر اساس این گزارش، پارک فناوری پردیس در راستای توسعه همکاری‌های بین‌المللی، ایجاد شبکه و بستری برای توسعه تعاملات فناوری بین هشت کشور عضو D8 را برنامه‌ریزی و پس از تصویب این طرح، به عنوان دبیرخانه شبکه تبادل و انتقال فناوری هشت کشور مسلمان در حال توسعه (D8-TTEN) در حال فعالیت می‌باشد.

شبکه انتقال و تبادل فناوری هشت کشور اسلامی در حال توسعه (D-8 TTEN) متولی توسعه همکاری های فناورانه میان کشورهای اندونزی، ایران، بنگلادش، پاکستان، ترکیه، مصر، مالزی و نیجریه است که از طریق ظرفیت‌سازی و اطلاع‌رسانی دستاوردها و نیازهای فناوری و ساماندهی مبادلات فناوری، همگرایی و هم‌افزایی بین کشورهای عضو را در زمینه فناوری بر عهده دارد.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir