رویـدادهـا

نشست بهره برداری از فناوری‌های داخلی در توسعه شهرک‌های صنعتی برگزار شد

نشست بهره برداری از فناوری‌های داخلی در توسعه شهرک‌های صنعتی برگزار شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

نشست بهره برداری از فناوری‌های داخلی در توسعه شهرک‌های صنعتی به همت مرکز فن‌بازار ملی ایران و با همکاری سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، این رویداد با هدف معرفي دستاوردها و سطح توان فني مهندسي شركت‌هاي فناور و دانش‌بنیان به مديران، بهره‌برداران، و دست اندرکاران شهرک های صنعتی و فناوری به همت مرکز فن‌بازار ملی ایران و با همکاری سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، روز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه 97 در پارک فناوری پردیس برگزار شد.

کاهش هزینه­‌های ساخت و نگهداری شهرک­ها و استفاده از فناوری‌های نوین برای بهبود ارائه خدمات به ذینفعان از طریق توان شرکت­های فناور داخلی از جمله موضوعات مد نظر در برگزاری این رویداد بوده است. محورهای تخصصی رویداد را نیز می توان اینچنین برشمرد:

· استفاده از روشهای بهینه طراحی در شهرکهای صنعتی

· بکارگیری فناوری های جدید در ایجاد زیرساختهای شهرکها

· استفاده از انرژیهای نو و تجدیدپذیر

· کاهش مصرف انرژی و بهره گیری

· بهینه سازی فضاهای موجود و افزایش ظرفیت ها

اين رويداد در دو بخش نمایشگاهی و جلسات مذاکره رو در رو، با حضور نمایندگان اغلب شهرک‌های صنعتی از سراسر کشور، مسئولین و مدیران سازمان صنایع کوچک شهرک‌های صنعتی ایران، شورای عالی مناطق آزاد، مسئولین شهرک‌های صنعتی مناطق آزاد و انجمن خدمات صنعت انرژی برگزار شد و بیش از 25 شرکت فناور نیز دستاوردهای خود را در این عرصه، به معرض نمایش گذاشتند.

در این رویداد پس از مواجه تجاری بین عرضه‌کنندگان و بهره‌برداران، حدود 30 جلسه مذاکره رو در رو نیز بین طرفین انجام شد که توافقات و مذاکرات، توسط کارگزار مرکز فن‌بازار ملی ایران مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است این پنجمین «نشست بهره برداری از فناوری داخلی در حوزه های صنعتی» است که توسط مرکز فن‌بازار ملی ایران برگزار شده و در طول سال نیز رویدادهای دیگری از این دست با همکاری سازمان ها و نهادهای عمومی و دولتی که مشتریان بالقوه محصولات و خدمات فناورانه هستند، در دستور کار این مرکز قرار دارد.



ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir