رویـدادهـا

به همت پارک فناوری پردیس

نشست تخصصی ابزارهای بهره‌برداری از شرکت‌های دانش‌بنیان در صنعت نفت برگزار شد

نشست تخصصی ابزارهای بهره‌برداری از شرکت‌های دانش‌بنیان در صنعت نفت برگزار شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

نشست تخصصی «ابزارهای حقوقی و مالی بهره‌برداری از شرکت‌های دانش‌بنیان در زیرساخت‌های صنعت نفت» توسط پارک فناوری پردیس در نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی‌های تجدید‌پذیر برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، در این نشست سرفصل‌ رویکردهای زیست‌بوم فناوری و نوآوری در صنعت نفت، جایگاه پارک فناوری پردیس در زیست‌بوم فناوری و نوآوری، سهم اقتصاد دانش‌بنیان از تولید ناخالص داخلی، سهم تحقیق و توسعه در اقتصاد صنایع بزرگ و بررسی ابزارهای اقتصاد دانش‌بنیان در صنعت نفت توسط جواد علی‌پور از اداره کل سرمایه گذاری و بومی سازی پارک فناوری پردیس مورد بررسی قرار گرفت.
از دیگر موضوعات ارائه شده در این نشست، ماده 11 قانون جهش دانش‌بنیان، چگونگی بهره‌برداری از ماده 11 در توسعه تحقیق و توسعه در صنایع بزرگ و همچنین ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان برای توسعه در زیرساخت‌های صنعت نفت و گاز بود.
در پایان این نشست، فرصت‌های بهره‌برداری از قانون مذکور در احداث سیستم‌های آب شیرین کن مورد بررسی قرار گرفت. یکی از چالش‌های اصلی صنعت آب شیرین کن غشای آن می‌باشد که توسعه این صنعت در استان‌های ساحلی را تحت تاثیر قرارداده است.
شایان ذکر است، در این نشست مدیران سازمان منطقه آزاد قشم، مدیر تولید شرکت ملی نفت ایران، مدیران شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران، مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان و ... حضور داشتند.

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir