رویـدادهـا

با حضور شرکت های عضو پارک فناوری پردیس؛

نشست‌ تخصصی ظرفیت‌های قانونی حوزه دانش‌بنیان در پارک‌ فناوری پردیس برگزار شد

نشست‌ تخصصی ظرفیت‌های قانونی حوزه دانش‌بنیان در پارک‌ فناوری پردیس برگزار شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

مدیران تعدادی از شرکت‌های پارک فناوری پردیس امروز با حضور در دو نشست تخصصی به گفتگو و پرسش و پاسخ در حوزه ظرفیت‌های قانونی حوزه دانش‌بنیان و قوانین جهش تولید پرداختند.

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، چهارشنبه 28 دی ماه، دو نشست با عنوان ظرفیت‌های قانون جهش تولید دانش‌بنیان، و ظرفیت‌ها و مزایای صندوق های PE با نگاهی به قانون جهش تولید دانش‌بنیان، در سالن سراج پارک فناوری پردیس برگزار شد.
این نشست‌ها توسط ابوالفضل باقری از بخش سیاست گذاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رياست جمهوری و حسین بذرافشان مدیرعامل شرکت داناک ارائه شد.
مدیران شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس در این دو نشست حضور داشتند و در پایان جلسه به پرسش و پاسخ با ارائه کنندگان برنامه پرداختند.
دکتر باقری در بخش اول نشست، کلیات قوانین جهش تولید دانش بنیان را مطرح کرد و به صورت مختصر به تشریح مواد آن پرداخت. همچنین با توجه به تمایل شرکت‌های حاضر در جلسه، مواد مربوط به استفاده از اعتبار مالیاتی در راستای سرمایه گذاری بر روی پروژه‌های دانش بنیان به صورت تفصیلی‌تری پرداخته شد.
دکتر حسین بذرافشان، مدیر عامل شرکت داناک نیز در بخش دوم این نشست، در مورد ساختار صندوق‌های PE و نحوه تاسیس و مزیت های آنها صحبت کرد و توضیح داد که به چه صورت می‌توان بر اساس قانون جدید در اقتصاد کشور از آن استفاده کرد.
با توجه به علاقه‌مندی شرکت‌ها مقرر شد جلسات دیگری در رابطه با تشریح مواد قانون جهش تولید دانش بنیان برقرار شود.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir