رویـدادهـا

نشست معرفی و راهنمایی شرکت‌های عضو، برای دریافت تسهیلات و ضمانت‌نامه از صندوق صحا برگزار شد

نشست معرفی و راهنمایی شرکت‌های عضو، برای دریافت تسهیلات و ضمانت‌نامه از صندوق صحا برگزار شد

با دیگران به اشتراک بگذارید



نشست صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک (صحا) با شرکت‌های حوزه ارتباطات و الکترونیک پارک فناوری پردیس، باهدف رفع نیاز‌ مالی و ضمانت‌نامه شرکت‌های عضو پارک و آشنایی با خدمات و معرفی ظرفیت‌های این صندوق در تاریخ دوم بهمن‌ماه سال جاری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، این نشست پس از بررسی و شناسایی فرصت‌های موجود در صندوق صحا با حضور مدیران صندوق و 21 مدیر و نماینده از شرکت‌های دانش‌بنیان و فعال حوزه صنایع الکترونیک و ارتباطات برگزار شد.

شهیاد آبنار، عضو هیئت‌مدیره صندوق صحا در این نشست، سخنرانی خود را با رویکرد برنامه‌های فعلی و آتی صندوق آغاز کرد و گزارشی جامع از عملکرد صندوق از قبیل حمایت‌های انجام‌شده و همچنین ضمانت‌نامه‌های ارائه‌شده به حضار معرفی کرد. همچنین رویکرد صندوق برای صنایع پیشرفته خارج از حوزه‌های الکترونیک و ارتباطات نیز اعلام شد.

در طول برگزاری جلسه، تدابیری اندیشیده شده بود تا شرکت‌های پارک بتوانند با ارسال پیامک برای برگزاری جلسه با کارشناسان صندوق در بخش دوم نشست، جلسات خود را هماهنگ کنند، تعداد جلسات هماهنگ شده به بیش از 20 مورد رسید که تمامی این جلسات در روز نشست برگزار شد. در نهایت 27 شرکت شرایط خود را با صندوق صحا مطرح کرده و درخواست دریافت تسهیلات و ضمانت‌نامه کردند.

در ادامه، باهدف هم‌افزایی میان صندوق‌ها برای ارائه خدمات بهتر به شرکت‌های عضو پارک، جلسه مشترکی بین مدیران صندوق فناوری‌های نوین و صندوق صحا برنامه‌ریزی و برگزار شد.

در این جلسه مدیران هر دو صندوق به معرفی فعالیت‌های صندوق و خدمات ارائه‌شده خود پرداختند و زمینه‌های امکان همکاری فی‌مابین را بررسی کردند. بر اساس نتایج این جلسه، عقد تفاهم‌نامه جهت همکاری‌های مشترک نیز مطرح شد.

یادآور می‌شود، صندوق صحا وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت، شرکتی 100% دولتی است که قانون آن در سال 1376 به تصویب هیئت‌وزیران رسید. صنایع تحت حمایت این صندوق عبارت‌اند از: صنایع ارتباطی، اتوماسیون، رایانه‌ای، الکترونیک نوری، صنایع قطعات الکترونیک، صنایع الکترونیک مصرفی و صنایع الکترونیک کاربردی.

 

ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir