رویـدادهـا

نمایشگاه ملی دستاوردهای علمی و فناوری انقلاب اسلامی گشایش یافت

نمایشگاه ملی دستاوردهای علمی و فناوری انقلاب اسلامی گشایش یافت

با دیگران به اشتراک بگذارید


دستاوردهای علمی و فناوری چهل ساله انقلاب اسلامی با حضور شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس به همت معاونت علمی و کمیته کشوری علم و فناوری ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی از تاریخ 12 بهمن‌ماه در باغ موزه دفاع مقدس در معرض دید عموم درآمد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس و به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نمایشگاه ملی دستاوردهای علمی و فناوری چهل ساله انقلاب اسلامی در باغ موزه دفاع مقدس در حال برگزاری است. این نمایشگاه با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و پرویز کرمی دبیر کمیته کشوری علم و فناوری ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح شد تا دستاوردهای علمی و فناوری انقلاب اسلامی در معرض نمایش عموم قرار گیرد.

هدف کلی از برگزاری این نمایشگاه، بازنمایی دستاوردهای چهل ساله، نمایش اقتدار، توانمندی و کارآمدی جمهوری اسلامی ایران است تا اعتماد عمومی و اقتدار کشور ارتقاء یابد.

در این نمایشگاه محصولات شرکت‌هایی از پارک فناوری پردیس همچون کاوندیش سیستم با دستگاه الکتروکوتر، آریاطب فیروز با دستگاه همو دیالیز، نانو متری پژوه با دستگاه ویسکومتری، آرا پژوهش با دستگاه نانوسکوپ نیروی اتمی و میم دارو با داروی میگرن کات  در معرض دید عموم قرار گرفته است.

شایان ذکر است، در این مراسم از خانواده چند تن از شهدای دفاع مقدس تقدیر و از تمبر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رونمایی شد.


ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir