رویـدادهـا

همكاري‌هاي فناورانه پارك فناوري پرديس و مراكز فناوري اتريش توسعه خواهد يافت

همكاري‌هاي فناورانه پارك فناوري پرديس و مراكز فناوري اتريش توسعه خواهد يافت

با دیگران به اشتراک بگذارید

با امضاي تفاهمنامه همكاري ايران و اتريش در حوزه پاركهاي فناوري و خوشه‌هاي فناوري، همكاريهاي فناورانه پارك فناوري پرديس و مراكز فناوري اتريش توسعه خواهد يافت.

به گزارش روابط عمومي پارك فناوري پرديس؛ امين‌رضا خالقيان، مديركل ارتباطات و امور بين‌الملل پارك فناوري پرديس كه در قالب هيات عالي‌رتبه ايراني در اتريش بسر مي‌برد، با اشاره به اين خبر افزود: تفاهمنامه امضا شده كه مذاكرات آن طي يكسال گذشته در جريان بود، كمك خواهد كرد تا شركتهاي ايراني بتوانند طرفهاي متناظر خود را شناسايي كرده و با پشتوانه مناسب، همكاري‌هاي فناورانه خود را تعريف نمايند.

وي همچنين با اشاره به برگزاري نشست فناوري ايران و اتريش گفت: در اين نشست شركتهاي فناور اتريشي با پارك فناوري پرديس و مزيت‌هاي آن آشنا شدند و مذاكراتي بمنظور توسعه روابط با شركتهاي عضو پارك انجام شد كه نيازمند پيگيري براي اجرايي شدن است.

خالقيان همچنين به حضور در نشست با دانشجويان و متخصصين ايراني مقيم اتريش اشاره كرد و افزود: در اين نشست كه معرفي پارك و فرصت‌هاي آن بعنوان يكي از برنامه‌هاي اصلي بود، پيشنهادهايي در خصوص امكان همكاري شركتهاي عضو پارك با نخبگان ايراني مقيم اروپا دريافت شد.

مديركل ارتباطات و امور بين‌الملل پارك فناوري پرديس با اشاره به برگزاري نشست فناوري‌هاي كارا در وين گفت: در اين نشست نيز موضوع اجرايي شدن تفاهمنامه امضا شده از طريق استفاده از مزاياي دو كشور براي فعاليت‌هاي فناورانه مطرح گرديد و برخي طرحهاي دولت اتريش براي حمايت از اين فعاليت‌ها تشريح شد.

شايان ذكر است سفر هيات عالي‌رتبه فناوري ايران به اتريش به رياست معاون علمي و فناوري رييس‌جمهور و با هدف توسعه همكاريهاي فناوري دو كشور طي روزهاي نهم تا يازدهم اسفند سال‌جاري برگزار گرديد.


ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir