رویـدادهـا

همکاری با سومین کشور برتر دنیا در حوزه استارت آپ‌ها

همکاری با سومین کشور برتر دنیا در حوزه استارت آپ‌ها

با دیگران به اشتراک بگذارید

هیأتی از وزارت علوم هند با حضور رئيس و مشاور همكاري‌هاي بين‌المللي دوجانبه وزارت علوم هند، مدير بخش همكاري‌هاي بين‌المللي و معاون سفير هندوستان با هدف شروع همکاری‌های جدید از پارک فناوری پردیس بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس دكتر آرابيندا ميترا رئيس و مشاور همكاري‌هاي بين‌المللي دوجانبه وزارت علوم هند با اظهار امیدواری برای همکاری با پارک فناوری پردیس به معرفی پارك‌هاي فناوري موجود در هند از جمله «چناي» و «احمدآباد» و مراكز رشد مختلف در این کشور پرداخت و گفت: ما شتابدهنده‌ها و ابزارهای بسیاری برای پرورش و سرمایه‌گذاری روی استارت آپ‌ها و ایده‌های نو، در دست داریم که معتقدیم در این خصوص پتانسيل‌هاي زيادي براي ايجاد همكاري با پارک فناوری پردیس و مرکز رشد فناوری نخبگان وجود دارد.

وی با تاکید بر رتبه سوم هند در زمينه استارت‌آپ‌ها در دنيا، به رویداد بزرگ Bars of Ideas در هند اشاره کرد و گفت: در این رویداد ساليانه 9 هزار ايده دريافت می‌شود كه از اين تعداد 2 هزار ایده انتخاب شده و به محصول در بازار تبديل می‌شوند.

گفتنی است، هند به عنوان یکی از کشورهای شناخته شده در زمینه‌ فناوری است و تعامل نزدیکی با کشورهای مختلف دنیا برقرار کرده و با حضور در نمایشگاه اینوتکس و بازدید اخیر خود از پارک فناوری پردیس تمایل بسیاری برای افزایش تعاملات و همکاری دوجانبه با شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی دارد.

در جریان این بازدید همچنین رايزن علمي و سرپرست دانشجويان ايراني در هند و شبه قاره، رييس بين‌الملل گروه همكاري‌هاي دوجانبه علمي و کارشناس بین الملل وزارت علوم و تحقيقات-مركز همكاري‌هاي بين‌المللي حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir