رویـدادهـا

رئیس مرکز توسعه تجارت پارک فناوری پردیس:

همکاری های مشترک میان پارک های فناوری می تواند به پایداری زیست بوم نوآوری و فناوری کمک کند

همکاری های مشترک میان پارک های فناوری می تواند به پایداری زیست بوم نوآوری و فناوری کمک کند

با دیگران به اشتراک بگذارید

رئیس مرکز توسعه تجارت پارک فناوری پردیس با اشاره به همکاری با پارک علم و فناوری هرمزگان گفت: همکاری های مشترک میان پارک های فناوری می تواند به پایداری زیست بوم نوآوری و فناوری کمک کند

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، میلاد صدرخانلو رئیس مرکز توسعه تجارت پارک فناوری پردیس در جلسه برخط با معاون فناوری و پشتیبانی پارک علم و فناوری هرمزگان از همکاری دوجانبه با هدف توسعه نوآوری و دانش فنی شرکت های دانش بنیان در آینده ای نزدیک خبر داد.

وی با ابراز خرسندی از همکاری مشترک با پارک علم و فناوری هرمزگان افزود: همکاری های مشترک میان پارک ها می تواند علاوه بر آورده مادی به استحکام و پایداری اکوسیتم های نوآوری و فناور کمک شایانی نماید.

معاون فناوری و پشتیبانی پارک علم و فناوری هرمزگان نیز در این جلسه در خصوص  این همکاری گفت: نخستین هدف همکاری با مجموعه پردیس، توسعه همکاری‌های مبتنی بر فناوری، نوآوری و کارآفرینی است.

اعتمادی فر افزود: دستیابی به بازارها و انتقال فناوری کشور نیز از دیگر اهداف ما از همکاری می باشد. در این زمینه ما به دنبال توسعه همکاری ها به وسیله ابزارهایی مثل سرمایه‌گذاری مشترک در پروژه های فناورانه و نوآورانه از طریق میزبانی مشترک و تبادل میزبانی رویدادهای فناوری و نوآوری هستیم. انتقال فناوری موثر در حوزه هایی که در آن سرآمد بوده و دارای تجربه و دانش فنی لازم می باشیم از دیگر برنامه های ما از این همکاری خواهد بود.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir