رویـدادهـا

پارک فناوری پردیس الگوی خوبی برای پارک‌های سراسر کشور است

پارک فناوری پردیس الگوی خوبی برای پارک‌های سراسر کشور است

با دیگران به اشتراک بگذارید


رئیس پارک علم و فناوری مازندران گفت: پارک فناوری پردیس به عنوان یکی از بهترین و موفق‌ترین پارک‌های کشور، می‌تواند الگو مناسبی برای دیگر پارک‌ها باشد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، دکتر علی معتمدزادگان رئیس پارک علم و فناوری مازندران در رأس هیاتی از اساتید دانشگاهی و مدیران و پژوهشگران در بازدید از پارک فناوری پردیس گفت: پارک فناوری پردیس با توجه به نزدیکی به پایتخت و همچنین شیوه‌های مدیریتی درستی که در پیش گرفته می‌تواند به سرعتِ توسعه فناوری در کشور کمک شایانی کند.

وی افزود: ما نیز با اینگونه بازدیدها و برقراری ارتباط با پارک فناوری پردیس درصدد گسترش سطح تعاملات، انتقال تجربه و همكاري هاي في مابين و آشنايي بیشتر با ظرفيت هاي ايجاد شده در آن پارک هستیم تا در نهایت با برنامه‌ریزی صحیح به توسعه کشور کمک کنیم.

معتمدزادگان در ادامه به برنامه‌های مشترک پارک علم و فناوری مازندران و دانشگاه این استان اشاره کرد و اظهار داشت: از برنامه‌های آتی ما ایجاد یک پارک دانشگاهی در مازندران است.

شایان ذکر است، این هیأت متشکل از معاونین دانشگاه مازندران به همراه اعضای حقیقی و حقوقی این دانشگاه و نماینده ولی فقیه در دانشگاه و معاونین پارک علم و فناوری مازندران با هدف ایجاد یک نگاه مشترک بین دانشگاهها با شرکت‌های دانش بنیان، از پارک فناوری پردیس بازدید به عمل آوردند.

ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir