رویـدادهـا

مدیر عامل مرکز نوآوری رایمون

پارک فناوری پردیس ظرفیت بالایی برای برپایی مسابقات بزرگ ورزشی دارد

پارک فناوری پردیس ظرفیت بالایی برای برپایی مسابقات بزرگ ورزشی دارد

با دیگران به اشتراک بگذارید

مدیرعامل مرکز رایمون مدیا، دومین تیم برگزیده لیگ فوتسال فناوران معتقد است، پارک فناوری پردیس ظرفیت‌های بالایی برای برگزاری مسابقات در سطح گسترده چه در سطح لجستیک و چه نیروی انسانی دارد.

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، علیرضا حقیقی مديرعامل مرکز نوآوری رایمون مدیا با اشاره به برگزاری خوب مسابقات لیگ فوتسال فناوران در پارک فناوری پردیس گفت: برپایی این مسابقات میان شرکت های دانش بنیان و فناور شور و حال خوبی ایجاد کرد که به آن در فضای کنونی نیاز داشتیم.

وی افزود: تیم رایمون در مسابقات خیلی خوب درخشید و می توانست برنده میدان باشد اما باز هم کسب مدال نقره ارزش بالایی داشته و نفس برپایی مسابقات مهمتر از نتایج بازی است.

حقیقی با بیان اینکه پارک فناوری پردیس ظرفیت بسیار خوبی برای برگزاری مسابقات لیگ دارد، اظهارداشت: پارک هم از نظر نیروی انسانی و هم لجستیک، شرایط برپایی برنامه های گسترده را دارد و مرکز رایمون در بخش های مختلف حامی برپایی برنامه های پارک خواهد بود.
وی ادامه داد: تیم های بسیار خوبی در مسابقات فوتسال لیگ فناوران حضور داشتند و این هیجان بازی ها را افزایش میداد.
حقیقی ضمن قدردانی از ریاست پارک فناوری پردیس و تیم برگزار کننده مسابقات در اولین دوره لیگ فوتسال فناوران گفت: افزایش مبالغ و جوایز اهدایی مسابقات می تواند انگیزه تیم ها را بالاتر ببرد و امیدواریم این دست برنامه ها بصورت مستمر میام شرکت ها برپا شود.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir