رویـدادهـا

پیشرفت چشمگیری در انتظار پارک فناوری پردیس و شرکت‌های عضو آن است

پیشرفت چشمگیری در انتظار پارک فناوری پردیس و شرکت‌های عضو آن است

با دیگران به اشتراک بگذارید

وزیر علوم سریلانکا گفت: تسهیلات مالی و رفاهی که در اختیار شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس است به خوبی می‌تواند موجب رشد و توسعه آنها شود و به نظر می رسد در سال‌های آتی پیشرفت و توسعه خیلی خوبی در انتظار مجموعه پارک و شرکت‌های عضو آن باشد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، پرما جایانتا وزیر علوم سریلانکا در بازدید از پارک فناوری پردیس اظهار داشت: من از پارک‌های فناوری متعددی در دنیا بازدید کرده‌ام و به نظرم مدلی که پارک فناوری پردیس پیاده کرده جالب توجه است.

وی در خصوص مجموعه‌های حاضر در پارک گفت: مراکز رشد فناوری و برخی مراکز تحقیق و توسعه هم اینجا هستند و این مجموعه کاملی از فعالان عرصه فناوری است که در بستر پارک گرد هم آمده‌اند.

جایانتا افزود: نشانه‌های مدیریت و سازماندهی درست در پارک فناوری پردیس مشهود است و این پارک فناوری ما را تحت تأثیر قرار داد.

شایان ذکر است؛ وزیر علوم سریلانکا همراه با هیأتی بلند پایه متشکل از سفیر این کشور در تهران، مدیرکل خدمات فنی مؤسسه فناوری‌های صنعتی و مدیر امور بین‌الملل وزارت علوم سریلانکا با هدف ایجاد روابط جدید در حوزه علم و فناوری از پارک فناوری پردیس بازدید کردند.

در جریان این بازدید مهمانان از شرکت مپصامستقر در بخش اراضی و نمایشگاه دائمی دستاوردهای شرکت های عضو پارک بازدید نمودند.


ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir