رویـدادهـا

چهارمين رويدادStartup Demo برگزار می شود

چهارمين رويدادStartup Demo برگزار می شود

با دیگران به اشتراک بگذارید

مرکز فن بازار ملی ایران با حمایت پارک فناوری پردیس در نظر دارد به منظور جذب سرمايه براي استارتاپ‏هاي حوزه گردشگري با هدف توسعه زیست بوم نوآوري و استارتاپي كشور چهارمين رويدادStartup Demo را برگزار کند.
رییس مرکز فن بازار ملی ایران اعلام کرد: این رویداد در نیمه مردادماه سالجاری در محل اتاق بازرگاني ایران با حضور سرمایه ‏گذاران تخصصی این حوزه و استارتاپ‌های حوزه گردشگري بعنوان سرمايه پذيران برگزار خواهد شد. محورهاي اصلي اين رويداد عبارتند از:
• گردشگري مجازي
• گردشگري و تفریح
• گردشگري و صنايع دستي
• گردشگري و اقامت

هدف اصلی این رویداد، مواجهه و مذاکره مستقیم و رودرروی صاحبین ایده و استارتاپ¬ها با سرمایه¬گذاران است که در 2 بخش عمومی (شامل ارائه استارتاپ¬ها) و اختصاصی (جلسات مذاکره سرمایه گذاران و استارتاپ¬ها) برگزار می¬شود و استارتاپ¬ها می¬توانند طی آن به جمع زیادی از سرمایه گذاران دسترسی داشته باشند. سرمایه¬گذاران نیز در یک زمان کوتاه، استارتاپ¬ها را بررسی کرده و پس از برگزاري جلسات خصوصي و بررسي میزان پیشرفت ایده، مشتریان جذب شده، حجم بازار، میزان فروش و ... به ارزيابي آنها پرداخته و براي سرمايه گذاري در آنها اعلام نظر خواهند كرد، در اين صورت مذاكرات بعدي تا حصول نتيجه نهايي توسط مركز فن‏بازار ادامه خواهد داشت.
قنبرپور در خصوص اهمیت برگزاری این رویدادها افزود: يكي از خلأهاي زیست بوم نوآوري و استارتاپي كشور، نبود فرصت ها و بسترهاي جذب سرمايه است كه رويدادهاي استارتاپ دمو تلاش دارد اين زمينه را براي شركت هاي نوپا و استارتاپ ها براي سرمايه پذيري از يك طرف و براي سرمايه گذاران براي بررسي شركت هاي آماده و داراي ظرفيت سرمايه گذاري از سوي ديگر فراهم نمايد.
خاطرنشان می سازد مهلت استارتاپ ها و شرکت های نوپا برای ثبت نام در اين رویداد تا 28 تيرماه مي‌باشد و متقاضيان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام مي‌توانند به سايت اينترنتي مركز فن بازار ملي ايران به آدرس www.techmart.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 88628091 تماس حاصل نمايند.
فرم ثبت نام و پوستر رويداد از طريق لینک زیر در دسترس می‌باشد:
http://Files.techmart.ir/docs/4th. StartupDemo.rar
ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir