رویـدادهـا

چهارمین دورهمی مدیران عامل پارک فناوری پردیس برگزار شد

چهارمین دورهمی مدیران عامل پارک فناوری پردیس برگزار شد

با دیگران به اشتراک بگذارید


چهارمین دورهمی مدیران عامل پارک فناوری پردیس با حضور علی وحدت رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی و معاونین ایشان، مهدی صفاری نیا رئیس پارک فناوری پردیس و همچنین جمعی از مدیران عامل شرکت‌های عضو در تاریخ 29 بهمن و در محل هتل پارک به میزبانی شرکت نرم‌افزار و سخت‌افزار ایران (نوسا) برگزار شد.

مراسم دورهمی مدیران عامل شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس، به همت روابط عمومی پارک فناوری پردیس و به‌منظور ایجاد هم‌افزایی وآشنایی بیشتر مدیران با هم و به‌صورت ماهیانه در هتل پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، مهدی صفاری نیا رییس پارک فناوری پردیس در ابتدای این مراسم ضمن تبریک روز ملی اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی گفت: امسال، برای اولین بار چنین مناسبتی را در تقویم کشور شاهد هستیم و امیدواریم که تعیین روز بیست و نهم بهمن‌ماه به‌عنوان روز ملی اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی موجبات تقویت پایه­های اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه‌ی اشتغال را در پی داشته باشد.

همچنین محمدرضا کمپانی مدیرعامل شرکت الکترونیک برتر در این مراسم با اشاره به اینکه تنها راه نجات کشور در تقویت اقتصاد دانش‌بنیان است گفت: ورود به جنبه‌ی سیاسی و اقتصادی که در آن فعالیت می‌نماییم، موجبات اجرایی شدن مصوبات حمایتی را فراهم خواهد آورد.

وی افزود: یکی از راه‌های نیل به این هدف، حضور یک نماینده از پارک فناوری پردیس در انتخابات آتی اتاق بازرگانی تهران خواهد بود که ضمن فراهم آوردن امکان حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در اتاق بازرگانی، موجبات اجرایی شدن مصوبات مربوط را فراهم خواهد آورد.

شایان‌ذکر است میزبان این برنامه، شرکت نرم‌افزار و سخت‌افزار ایران ( نوسا) از جمله شرکت‌های مستقر در پارک فناوری پردیس بود که سابقه‌ی 30 ساله در تولید نرم‌افزارهای مالی و مکانیزه نمودن اسناد دارد.

ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir