رویـدادهـا

کارکنان و محققان پارک فناوری پردیس بیمه بیکاری دریافت خواهند کرد

کارکنان و محققان پارک فناوری پردیس بیمه بیکاری دریافت خواهند کرد

با دیگران به اشتراک بگذارید

با پیگیری‌های صورت گرفته توسط پارک فناوری پردیس و مشارکت شرکت‌های عضو و همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کارکنان و محققان واحد‌های پارک فناوری پردیس بیمه بیکاری دریافت خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، بر اساس مفاد صورت‌جلسه مورخ 1396/11/02 کارگروه کمیته ستادی وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی (متشکل از مدیران ارشد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نماینده وزارت علوم،‌ تحقیقات و فناوری)، مشکل پرداخت بیمه بیکاری کارکنان شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس مرتفع گردید.

با استناد به ماده 9 قانون حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و تسری مزایای مناطق آزاد تجاری به پارک‌های فناوری در حوزه روابط کار مبنی بر بهره‌‌مندی کارکنان شاغل در مناطق آزاد از مزایای بیمه بیکاری بر اساس بخشنامه مورخ 1381/09/10 (با در نظر گرفتن پرداخت 3 درصد حق بیمه بیکاری توسط کارفرما)، کارکنان شاغل در پارک‌های علم و فناوری مشمول استفاده از مزایای بیمه بیکاری دانسته شدند و مشکل شرکت‌ها در این حوزه مرتفع گردید.

بنابراین، کارکنان شاغل در شرکت‌های مستقر در پارک فناوری پردیس که شرکتشان پرداخت سهم بیمه بیکاری به سازمان تأمین اجتماعی را انجام داده و متوقف نکرده است، می‌توانند از مزایای بیمه بیکاری استفاده نمایند.

همچنین کارکنان شرکت‌هایی که از این مزیت استفاده نکرده و پرداختی به تأمین اجتماعی نداشته‌اند نیز می‌توانند با شروع پرداخت 3 درصد بیمه بیکاری کارکنان توسط شرکت کارفرما، از این مزیت استفاده نمایند.

ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir