رویـدادهـا

کارگاه آموزشی حضور مؤثر در نمایشگاه‌ها برگزار شد

کارگاه آموزشی حضور مؤثر در نمایشگاه‌ها برگزار شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

مرکز تجاری سازی و خدمات فناوری پارک فناوری پردیس با توجه به اهمیت حضور مؤثر شرکت‌های عضو این پارک در نمایشگاه‌ها کارگاه آموزشی یک روزه حضور مؤثر در نمایشگاه‌ها را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس؛ این کارگاه یک روزه با همکاری بازار مجازی خدمات آموزشی (بوبه) و با شرکت نمایندگان شرکت‌های عضو مرکز رشد فناوری نخبگان و شرکت‌های اراضی مستقر در پارک فناوری پردیس برگزار گردید.

یکی از روش‌های بازاريابی، شرکت جستن در نمایشگاه‌ها و یا برگزاری آن است که به علل مختلف، ازجمله: صدور کالا و ارزآوری به کشور، شناخت روش‌های بازاريابی رقبا، لمس دانش و فناوری روز جهان، مبادله اطلاعات، ‌به نمایش گذاردن پیشرفت‌های صنعتی و اقتصادی و نیز آداب و سنن فرهنگی و اجتماعی و سایر عوامل مرتبط،‌ مورد استفاده قرار می‌‌گیرد.

در این دوره آموزشی موضوعاتی چون اقدامات قبل ازنمایشگاه، اقدامات حین نمایشگاه، اقدامات بعد از نمایشگاه و بازاریابی نمایشگاهی توسط مهندس عباس برهانی، (مدیر برنامه‌ریزی و اطلاع‌‌رسان یشرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران، مدیرپاویون ایران درنمایشگاه‌های بین‌المللی سایر کشورها، مدرس مرکزآموزش بازرگانی و موسسه مطالعات وتحقیقات تجاری) ارائه گردید.


ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir