رویـدادهـا

کوبا آماده عقد تفاهم‌نامه با پارک فناوری پردیس

کوبا آماده عقد تفاهم‌نامه با پارک فناوری پردیس

با دیگران به اشتراک بگذارید

مشاور عالی علمی دولت کوبا گفت: ما در بحث زیست فناوری و به صورت مشخص داروهای ضد سرطان آماده عقد تفاهم‌نامه با پارک فناوری پردیس هستیم.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، فیدل کاسترو دیاز بالارت، مشاور عالی علمی دولت کوبا در بازدید از پارک فناوری پردیس با اعلام این خبر افزود: تمایل به همکاری با ایران برای ما به خصوص در موضوع فناوری‌های بایو و نانو بسیار پررنگ است. ما به پارک فناوری پردیس آمده‌ایم تا از نزدیک ببینیم، بیاموزیم و بعد همکاری‌های خود را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد تمرکز پارک فناوری پردیس بیشتر روی زیست فناوری و نانو فناوری است و ما نیز در کشورمان یک مجموعه بزرگ فعال در این زمینه‌ها را داریم، و آماده هستند که در بحث تولیدات حوزه سلامت همکاری داشته باشند.

فیدل کاسترو دیاز بالارت اظهار داشت: کشور ایران در شرایط سخت تحریم، تجربه‌های فراوانی در فناوری‌های پیشرفته به دست آورده است و امیدوارم این تجربه‌ها بتواند برای همکاری‌های آتی بین دو کشور مفید واقع شود.

مهدی صفاری‌نیا رئیس پارک فناوری پردیس نیز در ادامه گفت: پارک فناوری پردیس این آمادگی را داد تا در زمینه راه‌اندازی پارک‌های علمی و فناوری با کوبا همکاری داشته باشد.

وی افزود: تجربه ما در منطقه تقریباً مشابه‌ای ندارد و این نوع از توسعه می‌تواند مدل مناسبی برای کشور کوبا باشد.



ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir