رویـدادهـا

پس از بازدید رییس جمهور ونزوئلا از پارک صورت گرفت

گزارش سایت شبکه تله سور ونزوئلا از سفر مادورو به پارک فناوری پردیس

گزارش سایت شبکه تله سور ونزوئلا از سفر مادورو به پارک فناوری پردیس

با دیگران به اشتراک بگذارید

سایت خبری شبکه تلویزیونی «تله سور» که در منطقه آمریکای لاتین فعال است و مقر اصلی آن در ونزوئلا قرار دارد، در گزارشی به معرفی «پارک فناوری پردیس» و بازدید رییس جمهور ونزوئلا از آن پرداخت و از این پارک به عنوان «شهر فناوری هزار هکتاری ایران» نام برد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس؛ در این گزارش آمده است: نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا که از 10 ژوئن در یک سفر دولتی به ایران سفر کرده بود، روز دوشنبه در چارچوب تور اورآسیایی خود از پارک فناوری پردیس برای ایجاد اتحادهای جدید تجاری، فرهنگی و توسعه تخصصی بازدید کرد. این بازدید به میزبانی سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری کشورمان و مهدی صفاری نیا رئیس پارک فناوری پردیس انجام شد.
در این بازدید وزرای امور خارجه، کشاورزی، ارتباطات، علوم و تکنولوژی، حمل و نقل و گردشگری ونزوئلا، نیکلاس مادورو را همراهی کردند.
وی در این بازدید از خط تولید دستگاه‌های همودیالیز و سایر موارد جدید توسعه علمی و دارویی بازدید کرد.
مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا، پس از بازدید از پارک خطاب به میزبانان ایرانیِ خود گفت: ما از شما در حوزه ایجاد و توسعه پارک های فناوری الهام گرفته‌ایم و بسیار علاقه‌مندیم با کمک، همراهی و حمایت شما این کار را در ونزوئلا انجام دهیم.
به گزارش این پایگاه خبری، پارک فناوری پردیس در 20 کیلومتری شمال شرق تهران واقع شده و 400 شرکت فناوری را در خود جای داده است که تجهیزات میکروسکوپ الکترونی، دارو، خطوط جدید درمانی برای سلامت حیوانات و داروهای بهداشت باروری، نرم افزار و تولیدات فلزکاری را نیز توسعه می دهند.
در این گزارش آمده است، این شهر فناوری که دارای 1400 استارتاپ نیز می باشد، تجربیات جالبی را در زمینه استفاده از فناوری های جدید مبتنی بر علم و رفاه مشترک، هوش مصنوعی و روباتیک و همچنین حوزه فناوری نانو که ایران در آن پیشتاز جهانی است، به نمایش می گذارد.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir