رویـدادهـا

گسترش روابط فناوران ایرانی و ایتالیایی

گسترش روابط فناوران ایرانی و ایتالیایی

با دیگران به اشتراک بگذارید

ريیس توسعه شبکه فناوری دانشگاهی ایتالیا همراه با هیأتی از محققان و نمايندگان دانشگاه‌های ايران از پارک فناوری پردیس بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، این بازدید با هدف تبادل اطلاعات علمی و فناوری محققان ایرانی و ایتالیایی به علاوه بازديد از شركت‌هاي عضو و معرفی پروژه‌های ملی و بین‌المللی پارك جهت تعريف هرگونه همكاري دوجانبه صورت گرفت.

در رأس این هیأت پانزده نفره ایتالیایی، پروفسور پيترا بيزا، موسس شبكه دفاتر انتقال فناوري دانشگاهي ايتاليا (Netval) و پروفسور آندره پیکالونگا، رييس شبكه Netvalحضور داشتند. پروفسور پیکالونگا دلیل حضور خود در این بازدید را اینگونه عنوان کرد: این بار سومی است که ما به ایران می آییم در این سفرها همواره از پارك فناوري پرديس و پيشرفت‌هاي اين پارك بسيار شنيده بودیم و علاقه‌مند شدیم که از این مجموعه علمی، بازدید کنیم.

وی همچنین پس از بازدید از مجموعه پارک فناوري پردیس اظهار داشت: پیشرفتی که در علم و فناوری توسط محققان ایرانی ایجاد شده خود بهانه خوبی برای بیشتر شدن همکاری‌های دوجانبه ایران و ایتالیا خواهد بود.

رييس شبكه Netval در خصوص همکاری‌ با محققان و فناوران ایرانی گفت: دیدار و آشنایی هیأت همراه ما با محققان ایرانی در حد بسیار خوبی بود و تبادلاتی صورت گرفته و در نظر داریم با تنظیم قراردادهایی، همکاری‌های خود را گسترش دهیم.

وی افزود: عقد قراردادها نباید فقط جنبه ظاهری داشته باشد، بلکه ما قصد داریم روابط فناوران ایرانی و ایتالیایی را گسترش دهیم، این روابط باید تا اندازه‌ایباشد که محققان دو کشور رفت و آمد داشته باشند تا گردش اطلاعات و فناوری انجام شود.

شایان ذکر است، شبكه Netval با هدف تعيين ارزش نتايج تحقيقات عمومي در كشور ايتاليا فعالیت می‌کند.


ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir