رویـدادهـا

یازدهمین دوره فراخوان پذيرش متقاضيان عضويت در مركز رشد پارک فناوری پردیس منتشر شد

یازدهمین دوره فراخوان پذيرش متقاضيان عضويت در مركز رشد پارک فناوری پردیس منتشر شد

با دیگران به اشتراک بگذارید



 

یازدهمین دوره فراخوان پذيرش متقاضيان عضويت در مركز رشد فناوري نخبگانپارک فناوری پردیس از 25 اسفندماه سال 97 آغاز و تا 23 فروردین 98 با در نظر گرفتن جامعه هدف، اعم از فرهیختگان، نوآوران و نخبگان حوزه استارت‌آپی کشور، منتشر شد.

 

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، سید علی هزاوه، مدیر مرکز رشد فناوری نخبگان با اعلام مطلب فوق، گفت: تيم‌ها و شركت‌هاي نوپاي فعال در حوزه‌هاي فناوری برق‌و الكترونيك، فناوري اطلاعات و ارتباطات، مكانيك پيشرفته و مکاترونیک، تجهيزات پزشكي، پرینترهای سه‌بعدی و تولید دیجیتال، و نانو مواد مي‌توانند جهت درخواست به سایت مرکز رشد فناوری نخبگان به آدرس www.techelite.ir مراجعه نمايند.

او ضمن بیان اینکه، وجود تيم كاري كارآفرين، متخصص و باانگیزه، طرح فناورانه باقابلیت تجاری‌سازی و برنامه كاري منسجم از الزامات عضويت در مركز رشد است، افزود: در خصوص مراحل پذیرش متقاضيان، صاحبان طرح با تكميل و ارسال فرم اوليه تقاضاي عضويت و با ارائه اطلاعاتي در مورد تيم كاري و طرح موردنظر در فرآيند عضويت قرار مي‌گيرند و در صورت تائید اوليه طرح، جلسه مصاحبه به‌صورت اختصاصی برگزار مي‌گردد تا طرح‌ها از جنبه‌هاي بازار و فني مورد تائید قرار گيرد.

هزاوه به محدوديت فضاي استقرار شركت‌ها و تعداد درخواست‌ها اشاره كرد و ادامه داد: در گام بعدي با تائید کارشناسان مربوطه تیم‌هایی که موردپذیرش اولیه قرار گیرند به مدت 3 ماه در فضای کاری اشتراکی، تحت آموزش برخی مهارتهای مهم قرارگرفته و در پایان دوره از طرح خود دفاع خواهند کرد.

مدیر مرکز رشد فناوری نخبگان در خاتمه گفت: این آموزشها و مهارت‌ها در دوره پیش رشد و دوره رشد کامل‌تر و تخصصی‌تر خواهد بود.

گفتنی است، مركز رشد با داشتن شبكه گسترده همكاران(خصوصي و دولتي) و با ارائه امكانات و خدمات پشتيباني، هدايت و نظارت بر روند پیشرفت واحدهاي فناوري عضو و همچنین ارائه خدمات تخصصي و تخصيص فضاي استقرار، روند تجاری‌سازی طرح‌ها را تسریع می‌نماید.

 

ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir