رویـدادهـا

یک روز شاد با خانواده

یک روز شاد با خانواده

با دیگران به اشتراک بگذارید


" یک روز شاد با خانواده " از سری برنامه‌های دوره‌ای پارک فناوری پردیس، به منظور ایجاد صمیمیت و در کنار هم بودن خانواده های کارکنان و محققان شاغل در این مجموعه و آشنایی بیشتر و بهتر محیط پارک، برای پنجمین مرتبه برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، برنامه‌های متنوع علمی، ورزشی، پزشکی و سرگرم کننده برای کودکان و بزرگسالان از قبیل: اجرای زنده موسیقی هنرمندان محبوب کشورمان فریدون آسرایی و روزبه نعمت‌اللهی، استندآپ کمدی حمید ماهی‌صفت، اکران فیلم انیمیشن فیل‌شاه، گروه گریم و کودک رنگین کمان، بازدید از پارک فن‌آموز و نمایش و مسابقه علمی، تست سلامت قلب کودک (غربالگری دقیق امراض قلبی کودکان)، با مجری‌گری حسین رفیعی تدارک دیده شده است. 
خانواده محققین شاغل در پارک در صورت پرشدن ظرفیت حضور در برنامه‌های این روز می‌توانند از خدمات و امکانات موجود شامل رستوران (با مدیریت جدید)، فضای دوچرخه سواری،‌ فروشگاه، غرفه‌های صنایع دستی، آتلیه عکاسی و ... استفاده نموده و در کنار خانواده روز خوب و پرنشاطی را سپری کنند.
این برنامه در روز جمعه 21 اردیبهشت از ساعت 9 الی 20 برگزار شده و برای ثبت نام تا 19 اردیبهشت به تارنمای Happyday.techpark.ir و Happyday.tinet.ir مراجعه شود.
ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir