رویـدادهـا

«یک روز شاد همراه خانواده» در پارک فناوری پردیس

«یک روز شاد همراه خانواده» در پارک فناوری پردیس

با دیگران به اشتراک بگذارید

هفتمین برنامه «یک روز شاد در پارک همراه با خانواده»، پنج شنبه 30 خرداد ماه در پارک فناوری پردیس برگزار می­‌شود.

به گزارش روابط عمومی پارك فناوري پرديس، پنج شنبه 30 خرداد ماه، این مجموعه میزبان هفتمین برنامه یک روز شاد همراه خانواده، خواهد بود. این رویداد از بخشهای متنوع فرهنگی، آموزشی، تفریحی و ورزشی تشکیل شده است.

نمایش فیلم‌های «پیشونی سفید 3»، برای کودکان و «ما همه با هم هستیم» برای بزرگسالان، از برنامه‌­های فرهنگی این رویداد است. در بخش آموزشی، کارگاه‌­های علمی و تندرستی برگزار خواهد شد. اسب­ سواری و دوچرخه­ سواری از برنامه‌­های ورزشی خواهد بود و فضای مخصوصی نیز برای ورزش و تفریح بانوان فراهم خواهد شد.

نقاشی روی صورت، مهد کودک و شهربازی، از جمله دیگر برنامه­‌هایی است که ویژه کودکان، مهیا شده­ است. در بخش تفریحی، استندآپ کمدی اجرا شده و مهمانان از جنگ شادی با اجرای زوج هنرمند زهرا شوقی و امیررضایی، بهره‌­مند می‌شوند. همچنین در این رویداد شرکت‌­کنندگان می‌­توانند از امکاناتی همچون بازارچه محصولات، آتلیه عکس و پیاده‌­روی خوراکی­‌ها، استفاده کنند.

جهت برنامه‌­ریزی مناسب این رویداد و خدمت رسانی به خانواده محترم کارکنان پارک فناوری پردیس، سامانه‌­ای برای ثبت‌­نام شرکت در این رویداد، طراحی شده است. این سامانه از روز چهارشنبه 22 خردادماه، فعال بوده و علاقه‌مندان می‌توانند با ثبت نام در این برنامه، یک روز شاد را به همراهی خانواده و در پارک فناوری پردیس تجربه کنند.

برای ثبت نام در برنامه «یک روز شاد»، اینجا را کلیک کنید.


ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir