رویـدادهـا

به همت اداره کل ترویج و توسعه خوشه‌های نوآوری پارک فناوری پردیس

اولین دوره کمپ اشتغال «کارنو» برگزار می‌شود

اولین دوره کمپ اشتغال «کارنو» برگزار می‌شود

با دیگران به اشتراک بگذارید

کمپ اشتغال «کارنو» با هدف تأمین نیروی انسانی شرکت‌­های عضو پارک فناوری پردیس و توانمندسازی تازه فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در حوزه اشتغال، اواخر دی‌ماه سال جاری، با حمایت پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، اولین دوره کمپ اشتغال «کارنو» با هدف تأمین نیروی انسانی شرکت­‌های این مجموعه و با رویکرد آماده‌سازی شرایط اشتغال دانش‌آموختگان دانشگاهی، دی تا اسفند سال جاری برگزار می‌شود.

کمپ اشتغال «کارنو» شامل کارگاه‌­های آموزش عملی مهارت‌های نرم، مشاوره، کار عملی در قالب چالش کار تیمی و انجام پروژه فنی (از طریق ارتباط با کارفرما)، در قالب کارورزی خواهد بود.

همچنین کارجویان در کمپ اشتغال کارنو از آموزش مهارت‌هایی مانند مدیریت پروژه، کار تیمی، ارائه اثرگذار، حل مسئله و تفکر راهبردی در قالب کارگاه‌­های تئوری و چالش‌­های کار تیمی، بهره‌مند خواهند شد.

کارجویان شرکت‌کننده در کمپ اشتغال کارنو، این فرصت را خواهند داشت تا با توجه به پروژه‌های تخصصی تعریف شده از سوی کارفرما، در طول این دوره به‌صورت جدی مورد ارزیابی قرار گیرند.

لازم به ذکر است این کمپ، سومین دوره از مجموعه دوره‌های کمپ اشتغال کارنو ست که برای اولین بار، ویژه شرکت‌های مستقر در پارک فناوری پردیس برگزار می­‌شود. در دوره‌های گذشته کمپ اشتغال کارنو، بیش از 70 درصد از شرکت‌های متقاضی توانستند نیازهای خود را در حوزه منابع انسانی از این برنامه تأمین کنند.

شرکت­‌های متقاضی می‌­توانند در مدت ‌زمان مشخص و با کاهش هزینه‌­های به‌کارگیری نیرو، نسبت به جذب نیروی مد نظر خود اقدام کنند.

همچنین کارفرمایان می‌توانند به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از ظرفیت­‌های موجود در کمپ اشتغال کارنو به سایت کارنو به آدرس http://karnostartup.ir مراجعه و یا با شماره تلفن‌های 76251065 و 76251073 تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir