رویـدادهـا

روز اول دور حذفی؛

آغاز دوره دوم مسابقات لیگ فوتسال فناوران در پارک فناوری پردیس

آغاز دوره دوم مسابقات لیگ فوتسال فناوران در پارک فناوری پردیس

با دیگران به اشتراک بگذارید

مرحله یک هشتم نهایی لیگ فوتسال فناوران، امروز راس ساعت ۱۵:۳۰ در مجموعه ورزشی پارک فناوری پردیس آغاز شد.

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، امروز شنبه ۱۲ آذرماه، اولین بازی میان دو تیم صندوق نوین و رانک با سوت داور آغاز شد.
در این رقابت هیجان‌انگیز، صندوق نوین طی یک دیدار پرگل، موفق شد با نتیجه ۵ بر صفر حریف خود را پشت سر بگذارد تا اولین تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات باشد.

در مسابقه دوم، حصین و فناپ زیرساخت به مصاف هم رفتند. در این بازی، فناپ زیرساخت توانست با یک بازی تکنیکی ۲ بار دروازه حریف خود را باز کند. بازیکنان حصین علی‌رغم حملات زیاد موفق نشدند دروازه‌بان آماده این روزهای فناپ زیر ساخت را به زانو دربیاورند و درنهایت با جام خداحافظی کردند.

در ادامه بازی‌های روز اول دوره حذفی، تیم ارتباط فردا و پویا الکترونیک پردیس به‌عنوان سومین بازی به مصاف هم رفتند. در دیداری که بازی فیزیکی دوتیم کار را کمی برای داوران سخت کرده بود، بازیکنان تیم پویا در بازی‌‌ای که مدیرعامل شرکت خود را نیز به عنوان تماشاگر ویژه روی سکوها می‌دید، با نتیجه ۴ بر ۲ پیروز میدان شد تا سومین تیم صعود کننده به مرحله بعدی باشد.

در بازی چهارم، تیم نیک تد با تیم نورون دیدار کرد. تیم نیک تد تلاش زیادی برای باز کردن دروازه حریف داشت اما نورون با بهره‌گیری از بازیکنان سرعتی و تکنیکی این اجازه را به تیم حریف نداد و درنهایت این تیم نورون بود که توانست با نتیجه ۵ به صفر پیروزی برسد.
از نکات این روز از بازی‌ها، می‌توان به حضور پرشور هواداران اشاره کرد.

شایان‌ذکر است، مسابقات لیگ فوتسال فناوران از نشانی زیر به‌صورت زنده در بستر آپارات پخش می‌شود.

http://www.aparat.com/pardistechpark/live

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir