رویـدادهـا

با حضور بیش از 40 تیم؛

رقابت استارتاپی اینوتکس پیچ کرمانشاه برگزار شد

رقابت استارتاپی اینوتکس پیچ کرمانشاه برگزار شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

 

رقابت استارتاپی اینوتکس پیچ کرمانشاه با هدف شناسایی ایده‌ها در این استان و معرفی آنها به سرمایه گذاران، با حضور بیش از 40 تیم برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، دومین مسابقه اینوتکس پیچ 2022 با همکاری شرکت نیروی غرب و کارخانه نوآوری کرمانشاه در این استان برگزار شد.
در مرحله نخست این رقابت تیم‌ها توسط داوران ارزیابی و از این میان 21 تیم به عنوان برگزیده به بخش حضوری راه یافتند.
در بخش حضوری که در روز پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه برگزار شد، از میان 20 طرح ارائه شده، ایده‌های «تبدیل موج رادیو به IP»، «ارسال و رزرو قهوه» و «تولید فریزرهای صنعتی پزشکی» به ترتیب اول تا سوم شدند.
به تیم اول تا سوم این رقابت، از طرف پست بانک ایران، مبلغ دو میلیارد و پانصد میلیون ریال تسهیلات به عنوان جایزه نقدی تعلق گرفت. همچنین سه تیم اول، به مجوز راهیابی به فینال اینوتکس پیچ که در تاریخ ۲۰‌ام تا ۲۳ام اردیبهشت ۱۴۰۱ در ناحیه نوآوری پردیس برگزار می‌شود، دست یافتند.
لازم به ذکر است، استان زنجان به عنوان مقصد بعدی اینوتکس پیچ در تاریخ 21 بهمن انتخاب شده است.
مخاطبان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت pitch.inotex.com مراجعه نمایند.
شایان ذکر است، رویداد اینوتکس پیچ به همت دبیرخانه اینوتکس در استان های فارس، کرمانشاه، زنجان، تهران، قم، سمنان و آذربایجان غربی برگزار می شود. به تیم اول تا سوم رقابت که در رویداد نهایی -که در نمایشگاه اینوتکس 2022 برگزار می شود- برگزیده شوند، از طرف پست بانک ایران، مبلغ پانصد میلیون ریال تسهیلات جایزه نقدی تعلق می گیرد.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir