رویـدادهـا

در نمایشگاه اینوتکس 2022

از پرینتر سه بعدی جدید شرکت آی دیزاین رونمایی شد

از پرینتر سه بعدی جدید شرکت آی دیزاین رونمایی شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

شرکت آی دیزاین که در زمینه تولید پرینترهای سه بعدی فعالیت می کند، در دومین روز از نمایشگاه اینوتکس 2022، از پرینتر سه بعدی خود با نام vandar 350 pro رونمایی کرد.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه اینوتکس 2022، در ابتدای این رویداد که در هاب رسانه اینوتکس برگزار شد، مدیر عامل مجموعه آی دیزاین، امیرحسین محمودی در خصوص تولید و روند تحقیق و توسعه محصول صحبت کرد.
مدیرعامل شرکت آی دیزاین تاکید کرد: «با توجه به اندازه بازار تولید در ایران که 80 هزار می باشد و اندازه بازار نمونه سازی که 500 است، تصمیم گرفتیم این دستگاه را با هدف ورود به بازار تولید کنیم».
امیرحسین محمودی ادامه داد: «ما در ابتدا کار خود را با ساخت دستگاه پرینتر SLS شروع کردیم که به دلیل عدم آشنایی و همخوانی با بازار موفق نبود، لذا مجددا با آگاهی و دیدگاهی متفاوت به بازار ورود کردیم».
او تاکید کرد: « پرینتر vandar 350 pro با هدف برداشتن دو مانع به وجود آمد، اول قطعه ای که بر پایه نیازهای صنعتی و بسیار گران بود، دوم قطعاتی که ارزان بودند و از خواص لازم برای صنعت برخوردار نبودند».
امیرحسین محمودی در مورد مزیت رقابتی این دستگاه اینگونه توضیح داد: «طبق تحقیقات ما این دستگاه نمونه داخلی ندارد و در خارج نیز به صورت محدودی تنها در کشورهایی نظیر، اسپانیا، آمریکا، چین و لهستان موجود است».
او در پایان صحبتهایش اضافه کرد: «برنامه ما در آینده ورود به بازار جهانی است».
در ادامه این رویداد قرارداد توافقی فروش این محصول با دانشگاه شریف با حضور امیرحسین محمودی مدیرعامل آی دیزاین و دکتر عبداللهی مدیر آزمایشگاه ساخت افزودنی دانشگاه شریف به امضا رسید.
دکتر عبداللهی در مورد این کاربرد این پرینتر گفت: «کاربرد های این دستگاه عمدتا پزشکی در زمینه ایمپلنت و گایل های جراحی است».

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir