رویـدادهـا

باهدف آشنايي متقاضيان عضويت در مرکز رشد فناوري نخبگان صورت گرفت

بازديد جمعی از کارآفرینان جوان از شرکت نارین تکتاز صنعت

بازديد جمعی از کارآفرینان جوان از شرکت نارین تکتاز صنعت

با دیگران به اشتراک بگذارید

جمعی از کارآفرینان جوان دوره آماده‌سازی "مسير" باهدف آشنايي با صنعتگران و کار آفرینان باتجربه و انتقال تجربه صنعتگران به فناوران نوپا، از شرکت نارين تکتاز صنعت مستقر در ناحيه صنعتي خرمدشت بازدید کردند.

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس؛ این بازدید با حضور اعضاي فعال مستقر در فضای کار اشتراکی پارک(کوآپ)، متقاضيان دوره آماده‌سازی "مسیر" و جمعي از فناوران مرکز رشد فناوري نخبگان صورت گرفت.
در اين بازديد که در راستای اجرای سیاست‌های پارک فناوری پردیس برای برقراري تعامل سازنده و ارتباط مؤثر با صنایع منطقه صورت گرفت، نوائی مديرعامل این شرکت که از مخترعین و کارآفرینان موفق کشور است، تجربيات خود از موفقیت‌ها و شکست‌هایی که در سال‌های مختلف کارآفرینی با آن مواجه بود را براي فناوران جوان بازگو کرد.
همچنین فرصت‌های همکاری مختلفی بین شرکت نارین تکتاز صنعت با متقاضيان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان شناسايي شد که اميد است در آينده منجر به همکاری‌های فنی و تعریف پروژه‌های صنعتی شود.
گفتنی است شرکت نارين تکتاز صنعت تولیدکننده طیف وسیعی از محصولات و قطعات صنعتی از جمله لوله بر چندمنظوره، استاپر،کونیک کن، اکسپندر، دستگاه برش پيچ متری، تیفور کاروگیت، میز رنگ کاری پنوماتیک دوار، میز متحرک هیدرولیک و میزکار پنوماتیک ليفت دار و ... است.

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir