رویـدادهـا

با هدف بررسی فرصت‌ها و ظرفیت‌‌‌‌‌های همکاری صورت گرفت؛

بازدید جمعی از مسئولان وزارت آموزش و پرورش از پارک فناوری پردیس

بازدید جمعی از مسئولان وزارت آموزش و پرورش از پارک فناوری پردیس

با دیگران به اشتراک بگذارید

در راستای تفاهم‌نامه همکاری مشترک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بنیاد ملی نخبگان و وزارت آموزش و پرورش، پارک فناوری پردیس امروز میزبان جمعی از مسئولین وزارت آموزش و پرورش بود.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، در این برنامه علی‌نژاد مشاور معاونت متوسطه وزارت آموزش و پرورش، شیرزادی مدیرکل آموزش متوسطه اول، بهرامی مدیرکل آموزش متوسطه دوم، هاشمی معاون متوسطه اداره کل استان تهران، اصلانی رئیس گروه امور پژوهش‌سراهای استان تهران، عسکری رئیس اداره فنی و حرفه‌‌ای اداره کل استان تهران و حسنوند رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان پردیس حضور داشتند.
هدف از این برنامه آشنایی بازدیدکنندگان با اکوسیستم فناوری و نوآوری و بررسی فرصت‌ها و ظرفیت‌‌‌‌‌های همکاری طرفین در بخش‌‌‌‌های علمی، آموزشی، پژوهشی و فناوری در راستای تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین معاونت علمی و فناوری، بنیاد ملی نخبگان و وزارت آموزش و پرورش بود.
در ابتدای بازدید مجتبی جباری پور مدیرکل ترویج و توسعه خوشه‌‌‌‌‌های نوآوری پارک فناوری پردیس، به معرفی خدمات و دستاورد‌‌‌‌های پارک پرداخت. در ادامه برنامه‌هایی که پارک فناوری پردیس زمینه اجرای آن برای دانش‌آموزان را دارد نیز معرفی شد.
به گفته جباری پور از جمله این برنامه‌ها بازدید‌‌‌‌‌های هدفمند از پارک، برگزاری طرح‌‌‌‌‌های توانمندسازی و کمپ‌‌‌‌‌های اشتغال، برگزاری مشترک جشنواره‌ها، برگزاری مشترک مسابقات فناوری و ایجاد موزه‌‌های علم و فناوری و پارک‌های فن‌آموز می باشد.
مسئولین آموزش و پرورش نیز از دغدغه‌‌‌‌‌های خود در رابطه با شناسایی، معرفی و پرورش استعداد‌‌‌‌های موجود در مدارس به عنوان آینده سازان کشور گفتند.
گفتنی است، بازدید از شرکت‌های یادگیری از راه دور همراه (یاد) که در زمینه تحقیق، طراحی و ساخت پلتفرم آموزش آنلاین و آفلاین فعال است، شرکت بازی ساز باش مهدیار که در زمینه طراحی و ساخت بازی‌های ویدئویی و ارائه خدمات در زمینه تولید بازی فعال است و بازدید از موزه علوم و هوانوردی از دیگر برنامه‌‌‌‌‌های مهمانان امروز پارک فناوری پردیس بود.

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir