رویـدادهـا

رییس پارک فناوری پردیس در چهارمین رویداد ملی صنعت دانش‌بنیان تشریح کرد

برنامه پارک فناوری پردیس برای تبدیل شدن به قطب بین‌المللی حوزه سلامت

برنامه پارک فناوری پردیس برای تبدیل شدن به قطب بین‌المللی حوزه سلامت

با دیگران به اشتراک بگذارید

رییس پارک فناوری پردیس از برنامه این پارک برای تبدیل شدن به قطب بین‌المللی حوزه سلامت خبر داد و گفت: بیش از ۱۰۰ شرکت در حوزه سلامت و تجهیزات پزشکی در پارک فناوری پردیس مشغول به فعالیت هستند.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، مهدی صفاری‌نیا رییس پارک فناوری پردیس در چهارمین رویداد ملی صنعت دانش‌بنیان با محوریت حوزه سلامت گفت: در سال ۱۳۹۲ و پس از صدور مجوز پارک سلامت پردیس، شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه سلامت بیشتری در پارک فناوری پردیس مستقر شدند، به‌گونه‌ای که در حاضر بیش از ۱۰۰ شرکت این حوزه در پارک فناوری پردیس مشغول به فعالیت هستند.

وی افزود: صدها محصول دانش‌بنیان حوزه سلامت و تجهیزات پزشکی در پارک فناوری پردیس تولید شده که علاوه بر رفع نیاز داخل، در صادرات نیز گام‌هایی برداشته شده است و تجهیزات پزشکی پارک به بیش از ۴۰ کشور صادر شده است.

صفاری‌نیا با اشاره به برنامه‌های توسعه ای پارک فناوری پردیس گفت: یکی از برنامه‌های پارک فناوری پردیس، تبدیل شدن به قطب بین‌المللی حوزه سلامت است که علاوه بر حضور شرکت‌های حوزه سلامت، آمادگی داریم تا شعبه‌ای از سازمان غذا و دارو را نیز برای توسعه همکاری با وزرات بهداشت در پارک فناوری پردیس ایجاد کنیم.

رییس پارک فناوری پردیس ایجاد فن بازار های حوزه سلامت را از دیگر برنامه‌های پارک فناوری پردیس برشمرد و افزود: در حاضر ۲۱ فن‌بازار منطقه‌ای کشور با راهبری شبکه فن‌بازار ملی ایران و تحت مدیریت شرکت شهرک‌های صنعتی استان‌ها مشغول به فعالیت هستند و با همکاری وزارت بهداشت تصمیم داریم تا فن‌بازار های حوزه سلامت را نیز ایجاد کنیم

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir