رویـدادهـا

ارائه سبد کاملی از خدمات مالی توسط یک شرکت فناور

توسعه فراگیری مالی در دستور کار شرکت داتین در پارک فناوری پردیس

توسعه فراگیری مالی در دستور کار شرکت داتین در پارک فناوری پردیس

با دیگران به اشتراک بگذارید

شرکت داتین از شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس، با در دستور کار قرار دادن توسعه فراگیری مالی توانسته است سبد کاملی از خدمات مالی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. یکی از خدمات ارائه شده توسط شرکت داتین، نرم افزار ویپاد است.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، توسعه فراگیری مالی موضوعی نوپدید است که هدف آن، دسترسی عادلانه افراد جامعه و کسب‌وکارها به خدمات مالی است. فراگیری مالی در 4 حوزه سپرده بانکی و کارت، اعتبار و تسهیلات، بیمه و سرمایه گذاری تعریف می شود.
شرکت داتیس آرین قشم (داتین) از شرکت های عضو پارک فناوری پردیس است که فعالیت خود را از سال 1390 با تکیه بر توسعه فراگیری مالی آغاز کرده است. محمد نژادصداقت مدیرعامل شرکت داتین با اشاره به فعالیت های این شرکت گفت: فراگیری مالی، نقش بسیار پررنگی در توسعه پایدار دارد؛ چراکه با دسترسی عادلانه به خدمات مالی، خلق ارزش برای افراد ممکن‌ می‌شود و توسعه همگانی با رونق اقتصادی رخ می‌دهد.
وی افزود: افرادی که تاکنون دسترسی به خدمات مالی و بانکی نداشته اند، مخاطبان مجموعه داتین هستند. این افراد عمدتاً در شهرهای کوچک و روستا و در بستر اینترنت می توانند به خدمات متنوع بانکی دسترسی داشته باشند.
مدیرعامل شرکت داتین گفت: بر اساس تجربیات کسب شده، داتین توانست در سال 1395 شعبه دیجیتال بانک پاسارگاد به نام ویپاد را طراحی و به واسطه آن، سبد کاملی از خدمات مالی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا افراد درلحظه و در فرایندی شفاف، پرونده تسهیلاتی خود را آنلاین تشکیل دهند و تسهیلات مستقیم دریافت کنند.
نژادصداقت ادامه داد: در حال حاضر بیش از 12 هزار شهر و روستا در کشور از خدمات ویپاد استفاده می کنند و روزانه 15 هزار تسهیلات خرد از طریق این سامانه و با عاملیت بانک پاسارگاد به مشتریان پرداخت می گردد. خرید آنلاین بیمه شخص ثالث و سرمایه‌گذاری مستقیم در صندوق‌‌های بورسی، دیگر خدماتی است که مشتریان از طریق ویپاد می توانند به آن دسترسی داشته باشند.
وی در خصوص مشتریان مجموعه داتین هم گفت: بانک های مختلفی از خدمات این مجموعه استفاده می کنند و برخی بیمه ها و صندوق های سرمایه گذاری نیز از مشتریان این شرکت هستند.
تقدیر از سامانه کشف تخلف و تقلب داتین در هشتمین جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی و دریافت تندیس چهاردهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی از جمله افتخارت شرکت داتین است که نژادصداقت به آنها اشاره کرد و گفت: داتین با در اختیار داشتن بیش از ۱۷۰۰ سرمایه انسانى جوان، متخصص و آشنا به علم نرم‌افزار و صنعت بانکدارى و بیمه، دومین پردازش‌کننده تراکنش‌های شبکه بانکی کشور است.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir