رویـدادهـا

مربی شرکت «فناپ زیر ساخت» درباره لیگ فوتسال فناوران گفت؛

تیم‌های شرکت‌های دانش بنیان در ورزش هم خوش درخشیدند

تیم‌های شرکت‌های دانش بنیان در ورزش هم خوش درخشیدند

با دیگران به اشتراک بگذارید

پارک فناوری پردیس می‌تواند با تجربیات این دوره از مسابقات و شناسایی نیازمندی‌ها، در سال‌های آینده جام‌های پر فروغی در کشور برگزار کند.

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، وحید شعبانی مربی تیم فناپ زیر ساخت با بیان اینکه سطح کیفی بازی‌ها در لیگ فوتسال فناوران بسیار خوب بود، گفت: با وجود اینکه شرکت کننده‌ها در این لیگ همه کارمند بودند و سابقه ورزشی بالایی نداشتند اما واقعا قوی بازی کردند و در ورزش هم خوش درخشیدند.
وی از برگزارکنندگان مسابقات فوتسال فناوران قدردانی کرد و افزود: این لیگ، یکی از دوره‌هایی بود که شرکت‌های دانش بنیان توانستند در مسابقات ورزشی خود را محک بزنند و واقعا تجربه خوبی بود و متوجه شدیم چقدر در این حوزه هم پتانسیل توسعه برای بچه‌ها وجود دارد.
شعبانی تصریح کرد: وقتی برای اولین سال امکان برپایی مسابقات در این سطح وجود دارد قطعا در سال‌های بعد می‌توانیم قوی‌تر عمل کنیم.
مربی تیم فناپ زیر ساخت همچنین گفت: پارک فناوری پردیس می‌تواند با تجربیات این دوره از مسابقات و شناسایی نیازمندی‌ها در سال‌های آینده جام‌های پر فروغی را در کشور برگزار کند.
شعبانی موفقیت تیم فناپ زیر ساخت و راهیابی تا مرحله نیمه‌نهایی را مدیون تلاش‌های خوب بازیکن‌ها و مدیران شرکت فناپ زیر ساخت دانست که به عنوان یک حامی قوی چه در سطح مادی و معنوی همه جوره کنار بازیکنان بودند و همه امکانات مورد نیاز گروه را در اختیارمان گذاشتند.

وی یادآور شد: ورزش در هر سطح و مرتبه‌ای می‌تواند مفید باشد؛ به ویژه برای کارکنان شرکت‌های دانش‌بنیان که بیشترین زمان عمر خود را در دانشگاه‌ها و مطالعه کتاب‌ها گذرانده اند و بیرون کشیدن آنها از پشت میزها و آشتی با ورزش بسیار ارزشمند و روحیه بخش است.

مربی تیم فوتسال فناپ زیر ساخت در پایان گفت: تیم‌ها طی این دوره از بازی‌ها با ضعف‌های خود آشنا شدند و می‌توانند با بررسی آنها در دوره های بعدی بهتر عمل کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir