رویـدادهـا

دبیر رویداد اینوتکس در نشست خبری اعلام کرد:

ثبت‌نام برای حضور در نمایشگاه اینوتکس 2024 تا 20 فروردین 1403 ادامه دارد

ثبت‌نام برای حضور در نمایشگاه اینوتکس 2024 تا 20 فروردین 1403 ادامه دارد

با دیگران به اشتراک بگذارید

دبیر رویداد اینوتکس در نشست خبری با اشاره به آغاز ثبت نام شرکت ها و بازدیدکنندگان در نمایشگاه اینوتکس 2024 گفت: مهلت ثبت نام برای حضور در نمایشگاه اینوتکس 2024 تا 20 فروردین 1403 تعیین شده است. علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند به نشانی inotex.com مراجعه نمایند.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، سجاد عباسی فشمی دبیر نمایشگاه اینوتکس 2024 با اشاره به آغاز ثبت نام برای حضور در این نمایشگاه گفت: در بخش نمایشگاهی اینوتکس، امسال میزبان تمامی اجزای زیست بوم نوآوری و فناوری کشور اعم از شرکت ها و استارتاپ ها، پارک‌های فناوری، شرکت‌های سرمایه گذاری و ... خواهیم بود.
عباسی فشمی افزود: علاقه‌مندان جهت مشارکت در این رویداد و دریافت غرفه می‌توانند از امروز تا 20 فروردین ماه سال 1403 به سایت اینوتکس مراجعه نموده و ثبت نام نمایند. علاقه‌مندانی که تا تاریخ 30 بهمن ماه امسال ثبت نام خود را نهایی کرده باشند، مشمول 20 درصد تخفیف ثبت نام زودهنگام خواهند شد. همچنین طی هماهنگی به عمل آمده با صندوق نوآوری و شکوفایی، شرکت های دانش بنیان جهت حضور در این رویداد و دریافت غرفه، از حمایت 70 درصدی این صندوق نیز بهره مند خواهند بود.
وی افزود: مطابق شیوه جدید ثبت‌نام رویداد اینوتکس، به‌منظور ارتقای دستاوردهای قابل ‌‌ارائه در نمایشگاه، سطح نوآوری محصولات و دستاوردهای مشارکت‌کنندگان و متقاضیان فضای نمایشگاهی مورد بررسی قرار می‌گیرد تا مشاوره‌های لازم برای ارتقای حضور و استقرار محصولات نوآورانه ارائه گردد.
دبیر نمایشگاه اینوتکس درباره هزینه های دریافت غرفه در نمایشگاه نیز گفت: قیمت هر متر زمین بدون غرفه سازی 980 هزار تومان، قیمت هر متر زمین با غرفه سازی تیپ یک میلیون و 400 هزار تومان، قیمت کانتر استارتاپی دو میلیون و 800 هزار تومان، قیمت غرفه اشتراکی پنج میلیون و 600 هزار تومان تعیین شده است.
وی در خصوص رویدادهای برنامه‌ریزی شده برای اینوتکس 2024 نیز گفت: در بخش رویدادها، امسال میزبان بیش از 20 رویداد تجاری و ترویجی خواهیم بود که اطلاعات آن در سایت نمایشگاه به آدرسinotex.com درج شده است.
عباسی فشمی ادامه داد: رویداد اینوتکس امسال با میزبانی از 3 استیج ویژه و با دعوت از بیش از 300 متخصص به عنوان سخنران و پنلیست از کشورهای مختلف به ارائه مطالب در حوزه های نوآوری و فناوری خواهند پرداخت. ارائه مطالب عمومی حوزه نوآوری در قالب اینوتکس استیج، بررسی آینده فناوری‌ها در ایستگاه آینده و گفتگو و تبادل نظر پیرامون سیاست های حوزه نوآوری و فناوری در فروم حکمرانی، برنامه این نشست ها خواهد بود.
دبیر نمایشگاه اینوتکس درباره رقابت های استارتاپی اینوتکس‌پیچ و رویداد ریسرچ‌پیچ نیز گفت: این رویدادها امسال در استان‌های کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، یزد، تهران، بوشهر و استان‌های شمال غرب کشور به میزبانی ارومیه برگزار می شود. این رقابت‌ها اکنون آغاز شده و در 25 و 26 بهمن‌ماه، در کنار دانشگاه تربیت مدرس، میزبان تیم‌ها و محققین استان تهران خواهیم بود. برگزیدگان رقابت های استانی به رقابت نهایی در نمایشگاه اینوتکس دعوت خواهند شد.
عباسی فشمی افزود: رویدادهای ریور‌س‌پیچ اینوتکس نیز که با هدف ایجاد ارتباط بیشتر بین صنایع با استارتاپ‌ها و شرکت های دانش‌بنیان برگزار می‌شود، امسال همزمان با رویداد اینوتکس دایر خواهد بود و مشارکت کنندگانی که امکان تامین نیاز فناورانه صنایع حاضر در رویداد را داشته باشند با صنایع مذکور وارد تعامل خواهند شد.
بر اساس این گزارش، دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری روزهای 18 الی 21 اردیبهشت 1403 در پارک فناوری پردیس برگزاری خواهد شد. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به نشانی inotex.com مراجعه یا با شماره 88503030-021 تماس حاصل نمایند.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir