رویـدادهـا

با همکاری پارک فناوری پردیس، دانشگاه یزد و شتاب‌دهنده پیشگامان برگزار شد

اختتامیه پنجمین دوره طرح توانمندسازی صدف، ویژه استان یزد

اختتامیه پنجمین دوره طرح توانمندسازی صدف، ویژه استان یزد

با دیگران به اشتراک بگذارید

اختتامیه پنجمین دوره طرح توانمندسازی صدف، ویژه استان یزد برگزار شد. در این دوره از طرح صدف که با همکاری پارک فناوری پردیس، دانشگاه یزد و شتاب‌دهنده پیشگامان برگزار شد، شرکت کنندگان آموزش‌های لازم برای ورود به بازار کار و همچنین آشنایی با زیست بوم نوآوری و فناوری کشور را گذراندند.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، مراسم اختتامیه پنجمین دوره طرح توانمندسازی صدف ویژه استان یزد در دانشگاه یزد برگزار شد. در این نشست که به همت پارک فناوری پردیس، دانشگاه یزد و شتاب‌دهنده پیشگامان برگزار شد، سجاد عباسی فشمی سرپرست اداره کل ترویج و توسعه خوشه‌های نوآوری پارک، هدف از برگزاری این دوره را  افزایش مهارت‌های دانشجویان در ۴ محور اصلی خودشناسی و آشنایی با سبک های شغلی، توسعه مهارت‌های نرم، طراحی مسیر زندگی و آشنایی با زیست بوم نوآوری و فناوری کشور برشمرد.

لازم به ذکر است، در مراسم اختتامیه این رویداد، احمد‌رضا فقیه خراسانی رئیس پردیس فناوری و صنعتی دانشگاه یزد، داود شیشه‌بری رییس دانشکده مهندسی صنایع این دانشگاه، محمدرضا رضایی نژاد مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان و جمعی از مسوولان بنیاد نخبگان و شهرک‌های صنعتی استان یزد حضور داشتند.

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir