رویـدادهـا

با هدف آماده‌سازی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان برای ورود به بازار کار؛

طرح توانمندسازی صدف، ویژه ناحیه نوآوری پردیس آغاز شد

طرح توانمندسازی صدف، ویژه ناحیه نوآوری پردیس آغاز شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

طرح توانمندسازی صدف، ویژه ناحیه نوآوری پردیس با هدف ایجاد انگیزه و توانمندسازی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و نقش‌آفرینی آن‌ها در زیست‌بوم فناوری و نوآوری و طراحی مسیر آینده حرفه‌ای بر اساس استعدادها و ویژگی‌های هر فرد در جهت تسهیل ورود به بازار کار در محل پارک فناوری پردیس آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، این طرح در نظر دارد به افراد کمک کند تا ابتدا به خودشناسی برسند و در ادامه با حضور در کارگاه‌های مختلف، مسیر درست شغلی را انتخاب و درنهایت بتوانند نقش‌آفرینی مؤثری در زیست‌بوم فناوری و نوآوری داشته باشند.

طرح صدف در 3 فاز اصلی خودشناسی (کمک به افراد برای شناخت تیپ شخصیتی خود و آشنایی با آزمون‌های شخصیت شناسی معتبر و نحوه استفاده و کاربرد آزمون‌ها)؛ مهارت‌افزایی در حوزه مهارت‌های نرم (ازجمله ارتباطات مؤثر و فنون مذاکره، رزومه‌نویسی و مصاحبه شغلی، آشنایی با سبک‌های شغلی و کارآفرینی، آشنایی با روندهای بازار کار و مهارت‌های مورد نیاز شغلی در آینده و... )؛ آشنایی با اکوسیستم فناوری و نوآوری (آشنایی با پارک‌های علم و فناوری و سایر ساختارهای توسعه فناوری و نوآوری ازجمله مراکز رشد، شتاب‌دهنده‌ها، فن‌بازارها، کارخانه‌های نوآوری و...؛ بازدید و آشنایی با شرکت‌های دانش‌بنیان به تناسب رشته تحصیلی افراد)؛ برگزار می‌شود.

از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای شرکت‌کنندگان ‌می‌توان به برنامه پانل انتقال تجربیات کارآفرینان و کارکنان دانشی موفق که از بین مدیران و کارمندان دانشی موفق شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس می‎‌باشند، ارائه مشاوره‌های شغلی به شرکت‌کنندگان بر اساس رشته‌های تحصیلی و آشنایی با مدل کسب‌وکار و طرح کسب‌وکار اشاره کرد.

یکی از برنامه‌های ویژه در نظر گرفته شده برای این طرح کارگاه تجاری‌سازی یافته‌های پژوهشی و کمک به افراد برای آشنایی با مفاهیم تجاری‌سازی و همچنین نحوه تجاری کردن تحقیقات دانشگاهی است.

در پایان به منتخبین طرح کمک خواهد شد بتوانند دوره کارآموزی/کارورزی خود را در یکی از شرکت‌های عضو پارک سپری نمایند.

لازم به ذکر است این طرح از 29 مهرماه 1400 در محل پارک فناوری پردیس آغاز شده و تا اواخر آذرماه ادامه خواهد داشت.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق شماره تماس 02176251065 در ارتباط باشند.

گفتنی است،‌ منطقه ناحیه نوآوری پردیس از شرق تهران تا منطقه گیلاوند (شرق تهران، جاجرود، پردیس، رودهن، بومهن، دماوند و گیلاوند) را شامل می شود.

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir