رویـدادهـا

در حاشیه امضاء تفاهم‌نامه مرکز نوآوری صبا و پارک فناوری پردیس مطرح شد

طرح صدف، راهکاری برای آموزش کیفی نیروی انسانی توانمند

طرح صدف، راهکاری برای آموزش کیفی نیروی انسانی توانمند

با دیگران به اشتراک بگذارید

مدیرعامل مرکز نوآوری صبا، وابسته به صندوق بازنشستگی کشور، می گوید: امروز اکوسیستم‌های نوآوری در کشور از لحاظ فنی به بلوغ قابل توجهی دست یافته اند، اما در زمینه آموزش‌های کیفی نیروی کار توانمند، نیازمند کارهای بیشتری مانند طرح توانمندسازی صدف هستیم.


به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، عادل دهدشتی در مراسم امضای تفاهم نامه این مرکز نوآوری با پارک فناوری پردیس در زمینه همکاری در برگزاری سومین دوره طرح توانمندسازی صدف، گفت: ما در مرکز نوآوری صبا به منظور آموزش نیروی انسانی توانمند احساس نیاز به همکاری با پارک فناوری پردیس کردیم.

او ادامه داد: آموزش کیفی و توانمندسازی نیروی انسانی برای حضور در بازار کار، مهمترین هدف ماست. خوشبختانه ما در زمینه امکانات فنی به توانایی قابل قبولی دست یافته ایم اما در مهارت های فنی و مدیریت نیروی انسانی مشکل داریم، که برگزاری طرح هایی نظیر طرح توانمند سازی صدف، به آشنایی نیروی کار با مهارت های مدیریتی کمک شایانی می کند.

مزیت‌های همکاری با پارک فناوری پردیس برای مرکز نوآوری صبا

مدیرعامل مرکز نوآوری صبا با اشاره به مزیت های این مرکز برای همکاری و مشارکت با پارک فناوری پردیس در برگزاری سومین دوره طرح توانمندی صدف گفت: خوشبختانه ما امروز در مجموعه صندوق بازنشستگی کشوری و اکوسیستم نوآوری صبا از حضور مدیران باتجربه ای بهره‌مندیم که می توانند به عنوان مدرس در زمینه آموزش دوره‌های مدیریت به ما کمک کنند.

او ادامه داد: همچنین در صندوق بازنشستگی کشوری بنگاه های تجاری و صنعتی مختلفی وجود دارد که امکان دسترسی این افراد آموزش دیده و همکاری با آنها در قالب دوره‌های کارورزی و قرار گرفتن آنها در معرض کار عملیاتی وجود دارد.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

در این رابطه بیشتر بخوانید:

طرح «توانمندسازی صدف» پل ارتباطی دانشگاه و صنعت می‌شود

نگاهی به طرح توانمندسازی صدف

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

دهدشتی افزود: خوشبختانه ما در مرکز نوآوری صبا، تیم های متعددی در زمینه نوآوری و استارتاپی داریم که افراد بعد از حضور در دوره توانمندسازی صدف می توانند با حضور در این تیم‌ها به انجام کارهای عملی نیز مشغول و از نزدیک با فضای این اکوسیستم آشنا شوند.

وی در پایان گفت: از جمله مزیت‌های تفاهم‌نامه همکاری با پارک فناوری پردیس برای مرکز نوآوری صبا در قالب طرح توانمندسازی شغلی صدف، می‌توان به مواردی چون استفاده از تجارب یکپارچه پارک فناوری پردیس، دسترسی به شبکه‌ای از فعالان اکوسیستم فناوری و نوآوری، تشکیل سفیران اکوسیستم فناوری و نوآوری، بسط ارزش‌های نوآوری در سازمان‌های مختلف، برخورداری از حمایت‌های مالی و معنوی، استفاده از نفرات برتر طرح در مجموعه شتابدهنده‌ها و استارتاپ‌ها، حضور و فعالیت گسترده مرکز در اکوسیستم فناوری و نوآوری کشوری و بین‌المللی و امکان گسترش و برنامه‌ریزی‌های تخصصی در قالب طرح‌های مختلف آموزشی و پژوهشی اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir