رویـدادهـا

کمتر از 20 روز تا برگزاری بزرگترین رویداد نوآوری و فناوری ایران

جنب و جوش در پارک فناوری پردیس در آستانه برگزاری اینوتکس 2024

جنب و جوش در پارک فناوری پردیس در آستانه برگزاری اینوتکس 2024

با دیگران به اشتراک بگذارید

روزهای منتهی به برگزاری نمایشگاه اینوتکس 2024، جنب و جوش قابل توجهی در پارک فناوری پردیس دیده می شود. از آماده سازی فضای نمایشگاهی تا آخرین برنامه ریزی ها برای برگزاری رویدادهای جانبی در جریان است.

آفتاب اردیبهشت که در پارک فناوری پردیس می تابد، روزشمار آغاز نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری(اینوتکس) به روزهای نهایی نزدیک می شود. نمایشگاهی با حضور همه فعالان زیست بوم نوآوری و فناوری که هر ساله در اردیبهشت ماه برگزار می شود و امسال، به ایستگاه سیزدهم رسیده است.

روزهای ابتدایی اردیبهشت، چادرهای نمایشگاه اینوتکس کم کم برپا می شود. فضای نمایشگاه امسال 14 هزار مربع برآورد می‌شود و تقریباً اغلب فضای خیابان های اصلی پارک زیر بار نمایشگاه است. سالن های کوچک و بزرگ پارک فناوری پردیس هم میزبان برگزاری نشست ها و رویدادهاست.

امسال همانند سال‌های گذشته، سه بخش نمایشگاهی، ‌رویدادهای تجاری و ترویجی و بخش‌های آنلاین میزبان بازیگران زیست بوم نوآوری و فناوری از سراسر کشور و همچنین مهمانانی از کشورهای مختلف خواهد بود. 24 عنوان رویداد هم در حاشیه نمایشگاه برگزار می شود؛ رویدادهایی که هر کدام مخاطبان خاص خودش را دارد و به صورت برخط هم پخش خواهد شد.

ساخت غرفه های نمایشگاه هم که مثل گذشته با لگو است، لگوهایی که هر کدام شاید نقش خاصی نداشته باشند، اما وقتی با نوآوری همگام می شوند، طرح های جذاب و بدیعی را پدید می آورند. چیزی شبیه اختراعات و تولیدات شرکت های دانش بنیان... نوآوری در همه جای پارک جریان دارد.

کمتر از 20 روز دیگر و در روزهای 18 تا 21 اردیبهشت 1403، پارک فناوری پردیس میزبان فعالان و علاقه‌مندان حوزه های مختلف نوآوری و فناوری در اینوتکس 2024 است. روزهای پرجنب و جوشی که ثمره فعالیت یکساله اینوتکسی‌ها است.

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir