رویـدادهـا

محمد جواد کریمی، پیشکسوت پارک فناوری پردیس مطرح کرد؛

جوانان بیش از کارآفرینی به امیدآفرینی نیاز دارند

جوانان بیش از کارآفرینی به امیدآفرینی نیاز دارند

با دیگران به اشتراک بگذارید

مدیرعامل شرکت توسعه دانش‌اندیش رانا در دهمین مراسم تجلیل از پیشکسوتان پارک فناوری پردیس گفت: شرایط حضور جوانان برای پیشرفت در جامعه مهیاست و باید توجه داشت امروز جوانان متخص ما بیش از کارآفرینی به امیدآفرینی برای فتح قله ها نیاز دارند.

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، دهمین آیین تجلیل از پیشکسوتان عرصه فناوری پارک فناوری پردیس 18 بهمن ماه با حضور فناوران پارک همزمان با دهه فجر برگزار شد. «محمدجواد کریمی»، بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت توسعه دانش‌اندیش رانا به عنوان یکی از پیشکوستان پارک فناوری پردیس بود که در این مراسم معرفی و از او تجلیل شد.
محمدجواد کریمی با اشاره به سابقه حضور شرکت دانش اندیش رانا در پارک فناوری پردیس گفت: ما از سال ۱۳۹۰ در یک فضای اجاره‌ای در پارک مستقر شدیم. هدف ما در ابتدا حضور مستمر و پایدار در یک محل خاص برای انجام فعالیت هایمان بود تا با بهره مندی از آرامش آن فضا به تولید در زمینه های تخصصی بپردازیم که خوشبختانه پارک فناوری پردیس این امکان را برای ما فراهم نمود و ما در طول ده سال حضور ما در این پارک به خوبی از این امکان استفاده کردیم.
کریمی افزود: حضور ما در محیط پارک بهترین تبلیغ برای کارمان بوده و در زمینه معرفی محصولات کمک های فراوانی به ما شده است. همچنین معافیت های مالیاتی مربوط به عملکرد و حقوق پرسنل نیز از جمله کمکهای دیگری است که پارک به ما و همه شرکت‌های مستقر ارائه داده است. پارک در زمینه های مختلف اداری نیز هر کمکی که ما نیاز داشتیم به ما ارائه داده است.
مدیرعامل شرکت دانش اندیش رانا معتقد است بهترین و بیشترین کمکی که پارک فناوری پردیس به اعضای خود داشته است هماهنگی برای انجام بازدید ها و جلسات با کسانی است که شرکت ها نیاز دارند تا محصولاتشان را ببینند.
کریمی ادامه داد: برای مثال موارد خوبی از بازدید وزیران، نمایندگان مجلس و افراد تاثیرگذار در حوزه کاری شرکت های پارک صورت گرفته است. خوشبختانه جلسات مورد نیاز ما انجام شده است و خروجی آن شناخته شدن ما در زمینه های مختلف برای افرادی است که با حوزه کاری ما مرتبط هستند.
او افزود: خوشبختانه این حمایت ها باعث شده ما در همه حوزه هایی که برنامه‌ریزی داشته ایم، موفق عمل کنیم.
مدیرعامل شرکت دانش اندیش رانا گفت: هدف ما در ابتدای راه اندازی شرکت، ساخت انواع سرجیکال گایدها، راهنمای جراحی و انواع ایمپلنت ها برای جراحی های ارتودنسی، جراحی های فک و صورت و جراحی های کاشت ایمپلنت و پروتز های مخصوص بود که تقریباً در همه اهداف به موفقیت رسیدیم. آخرین هدفمان ساخت کامل پروتزها در داخل ایران به ویژه در بحث تولید تیتانیوم بود که خوشبختانه در این زمینه هم موفق شدیم.
کریمی ادامه داد: هدف بعدی ما حضور در بازار کشورهای خارجی است، که در این زمینه نیز پارک فناوری پردیس همکاری و کمک های خوبی به ویژه در زمینه های تبلیغاتی به ما ارائه داده است.
او در پایان گفت: خوشبختانه این روزها شرایط حضور جوانان برای پیشرفت در جامعه مهیاست و باید توجه داشت امروز جوانان متخص ما بیش از کارآفرینی به امیدآفرینی برای فتح قله ها نیاز دارند.
گفتنی است محمدجواد کریمی متولد سال 1346 در اصفهان است و دارای مدارک تخصصی مهندسی و نگهداری هواپیما از سازمان هواپیمایی کشوری می باشد.
او مدرس، طراح و تولید‌کننده پره‌های توربین به کمک فناوری CAD/CAM، طراح و مهندس ناظر تهیه نقش‌های بال و بدنه هواپیماهای دو نفره است و تجربه انجام 12 پروژه نمونه‌سازی سریع با سازمان‌های دولتی و دفاعی و راه‌اندازی 5 شرکت فناور در حوزه‌های مکانیک، سلامت و انرژی را در کارنامه کاری خود دارد.

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir