رویـدادهـا

افتخاری آفرینی یک عضو پارک فناوری پریس؛

حضور شرکت ارتباط فردا در بین ۵۰۰ شرکت برتر ایران

حضور شرکت ارتباط فردا در بین ۵۰۰ شرکت برتر ایران

با دیگران به اشتراک بگذارید

شرکت ارتباط فردا از اعضای پارک فناوری پردیس در بیست و چهارمین دوره همایش شرکت‌های برتر ایران موفق به کسب رتبه 232 در بین 500 شرکت برتر ایران شد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس؛ بیست و چهارمین دوره همایش شرکت‌های برتر ایران تحت عنوان IMI-100 با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیران ۵۰۰ شرکت برتر در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.
«محسن صالحی‌نیا» معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایدرو، رتبه بندی شرکت‌های برتر را موجب شفافیت، افزایش رقابت و نیز بهبود مستمر واحدهای مورد ارزیابی دانست و افزود: یکی از اهداف مهم رتبه‌بندی شرکت‌های برتر، تولید اطلاعات در مورد بنگاه‌های اقتصادی کشور و شفاف‌سازی فضای کسب و کار است و نتایج این رتبه بندی به برنامه‌ریزی اقتصادی در کشور کمک می‌کند.
در این همایش، از لیست 500 شرکت برتر ایران در سال مالی 99 رونمایی شد. شرکت ارتباط فردا در رتبه 232ام این لیست و همچنین در بین صد شرکت سوم، بین 5 شرکت برتر از نظر رشد سریع قرار گرفت.
هر ساله در این همایش معرفی شرکت‌های برتر ایران که بر اساس رتبه‌بندی IMI-100انتخاب شده اند صورت می گیرد. همچنین گردهمایی مدیران ارشد شرکت‌های دولتی و خصوصی کشور با هدف افزایش سطح همکاری‌ها و ایجاد زمینه برای تعامل بیشتر مدیران و سیاست‌گذاران اقتصادی کشور با مدیران بنگاه‌های اقتصادی از جمله اهداف این همایش است که گسترش رقابت بین بنگاه‌های اقتصادی را در پی دارد.
گفتنی است در بسیاری از کشورهای پیشرفته جهان، رتبه‌بندی شرکت‌ها به صورت سالانه انجام می‌شود که اثرات مثبتی در گسترش رقابت بین شرکت‌ها دارد. به همین خاطر برگزاری همایش شرکت‌های برتر ایران که با ارائه نتایج رتبه بندی با اتکا به آمارهای کمی قابل اعتماد، تصویری از اقتصاد بنگاهی کشور ارائه می‌دهد، اهمیت بیشتر می یابد.
این همایش توسط سازمان مدیریت صنعتی، مرکز رتبه بندی شرکت‌های برتر برگزار می‌شود و وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران حامیان اصلی آن هستند.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir