رویـدادهـا

پارک تلنت در ایستگاه پایانی؛

گرمای فینال «پارک تلنت»، انرژی بخش فناوران پردیس شد

گرمای فینال «پارک تلنت»، انرژی بخش فناوران پردیس شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

عصر روز یکشنبه پارک فناوری پردیس میزبان هنرمندانی بود که پس از یک ماه رقابت و گذراندن مراحل مختلف بررسی و استعدادیابی، به فینال رقابت "پارک تلنت" رسیده بودند...

سالن مرکز همایش های پارک فناوری پردیس عصر روز یکشنبه 10 بهمن ماه 1400 میزبان هنرمندان منتخب از بین کارکنان پارک بود که با اجراهای حرفه ای خود فضا را برای میزبانی از تماشاگران گرم کرده بودند.
با گذشت زمان اندک از آغاز برنامه بخش زیادی از سالن مملو از تماشاگران شد و با حضور داوران، فینال نخستین مسابقه استعدادیابی پارک فناوری پردیس به رسمیت رسید.
مهران رجبی، افشین زی‌نوری و محمدرضا عیوضی در جایگاه داوران نشستند و در کنار اجرای عبدالله روا به سبک و سیاق مسابقات استعدادیابی و ارائه ستاره سفید و قرمز به اجرا و داوری این برنامه پرداختند.
شرکت کنندگان نیز یکی پس از دیگری به روی صحنه آمدند و برنامه خود را در تایم های 5 دقیقه ای اجرا کردند.در این میان گروههای موسیقی شاخص ترین شرکت کنندگان در این دوره از پارک تلنت بودند.
هر چند که این رویداد در سطح کارمندان پارک فناوری برگزار شد،اما این مساله از وسواس داوران چیزی کم نکرد و نکات حرفه ای اجراها از دید آنها پنهان نماند.
هنرمندانی با ارائه هنر آواز و اجرای موسیقی دف، گیتار، تار، ویولن و سنتور، تقلید صدا،بیت باکس، اسندآپ کمدی، دکلمه و صدا پیشگی، اجرای خوشنویسی هنری و ایروبیک حرفه ای به اجرای برنامه پرداختند و استعدادهای هنری خود را برای کارکنان پارک و خانواده های حاضر در سالن به نمایش گذاشتند.
این رقابت که در دو نیمه انجام شد در پایان نیمه نخست با اجرای اسندآپ کمدی محمد صدرا امینی برای دقایقی تماشاگران و داوران را به دنیای کودکانه بازیگر برد و این اجرا با تشویق و تحسین وی نیز همراه شد.
پس از اتمام بخش اجرا در بازه زمانی که هیات داوران برای مشورت و اعلام برندگان به خارج از سالن رفته بودند، کلیپی از اجراهای مرحله دوم استیج برای تماشاگران پخش شد که گواه رقابت تنگاتنگ برای انتخاب 15 تیم نهایی مسابقات بود.
پس از حضور دوباره آنها در سالن و افزایش تعداد منتخبین هیات داوران از ۲ به ۳ نفر به دلیل نزدیک بودن کیفیت اجرا، برگزیدگان جوایز نقدی و تندیس خود را از داوران دریافت کردند.همچنین دو منتخب تماشاگران از طریق نظرسنجی انتخاب شدند که هر یک شامل یک نوازنده و یک خواننده بودند که آنها نیز تندیس و جوایز نقدی خود را دریافت کردند.
در پایان نخستین رویداد پارک تلنت به رسم رویدادهای فرهنگی عکس یادگاری با حضور 15 شرکت کننده، داوران و مجری برنامه برای درج در آرشیو فرهنگی پارک به ثبت دوربین های عکاسان رسید.
به اذعان داوران، شرکت کنندگان و تماشاگران نخستین دوره از رویداد استعدادیابی کارکنان پارک فناوری پردیس، سطح برگزاری این دوره از پارک تلنت خارج از تصور بوده است.
گفتنی است نخستین دوره رقابت استعدادیابی کارکنان پارک فناوری پردیس و شعب با نام "پارک تلنت" که با اعلام فراخوان از ماه گذشته آغاز شده بود، عصر روز یکشنبه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

 

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir