رویـدادهـا

طی حکمی از سوی رئیس پارک فناوری پردیس

حمید خردنیا معاون فنی و مهندسی پارک فناوری پردیس شد

حمید خردنیا معاون فنی و مهندسی پارک فناوری پردیس شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

رئیس پارک فناوری پردیس طی حکمی حمید خردنیا را به عنوان معاون فنی و مهندسی این پارک منصوب کرد. توسعه فیزیکی پارک و فضاهای پژوهشی و اداری آن، مدیریت زیرساخت‌ها و تاسیسات شهری پارک و بهبود خدمات شهری و عمومی مورد نیاز شرکت‌های عضو از جمله وظایف معاون فنی و مهندسی پارک فناوری پردیس است.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، در بخشی از حکم انتصاب حمید خردنیا به عنوان معاون فنی و مهندسی پارک فناوری پردیس آمده است: اختیار و مسوولیت تشخیص، تعهد، تسجیل و حواله اعتبارات در حوزه معاملات و قراردادهای طرح‌ها و عملیات‌های عمرانی و نگهداری و تعمیرات در پارک و همچنین، معاملات و قراردادهای مربوط به آماده‌سازی اراضی توسعه پارک ذیل قرارداد مشارکت عمومی – خصوصی موجود، به جناب‌عالی، تفویض می‌شود.

بر اساس این گزارش، طرح ریزی به منظور توسعه فیزیکی و کالبدی پارک و منطقه نوآوری، طرح ریزی برای تامین و توسعه انرژی و زیرساخت های شهری ‌مورد نیاز پارک و همچنین بهره‌برداری از انرژی‌های تجدید پذیر و سازگار با محیط زیست و طرح ریزی برای ایجاد شهرک مسکونی نخبگان به منظور اسکان متخصصان شاغل در پارک از جمله مواردی است که به عنوان وظایف کلیدی معاون جدید فنی و مهندسی پارک فناوری پردیس اعلام شده است.

لازم به ذکر است پیش از این، محمد حسین قرائیان معاونت فنی و مهندسی پارک فناوری پردیس را بر عهده داشته است.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir