رویـدادهـا

در جهت ارائه خدمات با کیفیت‌تر و به صورت تخصصی به بروکرهای فناوری کشور

دفتر خدمات فن‌بازار ملی ایران در پارک فناوری پردیس افتتاح شد

دفتر خدمات فن‌بازار ملی ایران در پارک فناوری پردیس افتتاح شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

با حضور مسوولان پارک فناوری پردیس، دفتر خدمات فن‌بازار ملی ایران افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس آیین افتتاح دفتر خدمات فن‌بازار ملی ایران چهارشنبه 10 اسفند در پارک فناوری پردیس برگزار شد.

در این مراسم که مهدی صفاری‌نیا رئیس پارک، سیدعلی هزاوه معاون توسعه فناوری پارک و محمدصالح خالقی دبیر شبکه فن‌بازار ملی ایران حضور داشتند، حمیدرضا قدبیگی به عنوان مدیر این دفتر خدمات معرفی گردید.
دفتر خدمات فن‌بازار ملی ایران به عنوان بازوی اجرایی شبکه فن‌بازار ملی ایران در جهت ارائه خدمات با کیفیت‌تر و به صورت تخصصی به بروکرهای فناوری کشور ایجاد شده است. از فعالیت‌های تعریف شده برای این دفتر می‌توان به ارزیابی و ارائه گواهی بروکری به کارگزاران تجارت فناوری کشور، توانمندسازی و آموزش کارگزاران تجارت فناوری کشور، بهبود و راهبری سامانه techmart.ir به عنوان بانک اطلاعات محصولات فناور و دانش‌بنیان کشور، ارزیابی و ارائه شناسنامه محصولات فناور کشور با عنوان فن‌نماد ، توسعه و ترویج فعالیت‌ بروکری فناوری در کشور و ارائه خدمات تجاری‌سازی و تبادل فناوری به اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور نام برد.
لازم به ذکر است، شبکه فن‌بازار ملی ایران طبق ابلاغ شورای عالی انقلاب فرهنگی به معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری توسط پارک فناوری پردیس ایجاد و وظیفه توسعه بازار محصولات دانش‌بنیان و فناور کشور را دارد.
بروکرهای فناوری کشور جهت کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات قابل ارائه توسط دفتر خدمات فن‌بازار ملی ایران می‌توانند با شماره ۷۶۲۵۰۲۵۰ داخلی 4345 تماس حاصل فرمایند.

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir