رویـدادهـا

تلاش شرکت دانش بنیان عضو پارک فناوری پردیس برای افزایش بهره وری در صنایع؛

رباتهای صنعتی به کمک تولید می آیند

رباتهای صنعتی به کمک تولید می آیند

با دیگران به اشتراک بگذارید

نوروزیان مدیرعامل شرکت اسکاراتک گفت: رباتهای صنعتی می توانند با افزایش بهره وری به رشد تولید کمک کنند.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، گسترش فناوری های نوین و پیچیدگی های فرایند تولید، افزایش حجم کار و البته رقابتی بودن بازار، منجر به شروع فرایندهایی در صنایع مختلف برای جایگزینی ربات صنعتی با نیروی انسانی شده است. حفظ سلامت نیروی کار، کاهش ضریب خطا و افزایش سرعت ایجاب می کند که در کنار استفاده از نیروی انسانی ماهر، از ربات های صنعتی نیز در فرایند تولید استفاده شود.

در همین راستا، شرکت صنعت کارای هوشمند پردیس (اسکارا تک) با حضور جمعی از مهندسین رباتیک و مکانیک از سال 1399 شروع به فعالیت نموده و امروز قادر به طراحی و ساخت انواع ربات های صنعتی، مکانیزم ها و ماشین مخصوص، خدمات ابزار دقیق و خدمات PLC  و مشاوره در زمینه اتوماسیون خطوط تولید می باشد. علیرضا نوروزیان مدیرعامل این شرکت درباره اهداف تأسیس این مجموعه گفت: شرکت صنعت کارای هوشمند پردیس (اسکارا تک) با بکارگیری فناوری های روز دنیا  به توسعه و ارتقاء صنعت کشور از طریق ساخت ربات های صنعتی و نیمه صنعتی و اتوماسیون صنایع می پردازد.

وی افزود: این شرکت به پشتوانه نیروهای خود و با بکارگیری دانش روز، متولی ساخت و توسعه ربات هایی دقیق به منظور افزایش بهروه وری صنایع است. تمام تلاش این شرکت ارائه خدمات با کیفیت برای کمک به بشریت از طریق علم می باشد.

نوروزیان درباره بخش های مختلف این شرکت نیز گفت: دپارتمان ربات های صنعتی، دپارتمان اتوماسیون صنعتی و خط تولید، دپارتمان ماشین آلات مخصوص، دپارتمان مکانیزم های دقیق صنعتی و دپارتمان مشاوره صنعتی بخش ها مختلف شرکت صنعت کارای هوشمند پردیس (اسکارا تک) است که در هر بخش، متخصصانی مشغول به فعالیت می باشند.

وی در خصوص مکانیسم های صنعتی نیز گفت: مکانیسم های صنعتی شامل تمام محصولاتی است که در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد. انواع شیرهای هیدرولیک، انواع عملگرها، اسپیندل ماشین های صنعتی و ...  در این دسته قرار می‌گیرد. یک مکانیسم دقیق صنعتی دو بخش دارد: طراحی درست مجموعه و ساخت دقیق آن با کلاس تلورانسی بالا؛ که این شرکت گام در تولید مکانیسم های دقیق صنعتی نموده است.

نوروزیان از انجام بیش از 4 پروژه توسط شرکت صنعت کارای هوشمند پردیس (اسکارا تک) خبر داد و افزود: در طول سال‌های کوتاه فعالیت، این شرکت موفق به اخذ مجوز دانش بنیان و مجوز خلاق شد و همچنین یکی از متخصصان شرکت به عنوان پژوهشگر برتر پارک فناوری پردیس انتخاب شد.

وی در پایان گفت: میزهای خدمت پارک فناوری پردیس و مشاوره های ارائه شده در آن از یکسو و فضایی که پارک به عنوان دفتر شرکت اختصاص داده است، باعث رشد و توسعه شرکت اسکاراتک شده است.

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir