رویـدادهـا

با ارائه نیازهای فناورانه ۵ شرکت در حوزه برق و الکترونیک

رویداد ارائه‌نیاز محصولات‌فناورانه برق‌والکترونیک در پارک فناوری پردیس برگزار شد

رویداد ارائه‌نیاز محصولات‌فناورانه برق‌والکترونیک در پارک فناوری پردیس برگزار شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

رویداد ارائه نیاز محصولات فناورانه برق و الکترونیک با ارائه نیاز ۵ شرکت‌ صنعتی فعال در این حوزه، در پارک فناوری پردیس برگزار شد. برگزاری جلسات B2B میان صنایع و شرکت‌های دانش بنیان از دیگر برنامه های این رویداد بود.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، به همت شبکه فن‌بازار ملی ایران، رویداد ارائه نیاز محصولات فناورانه(ریورس پیچ) در حوزه برق و الکترونیک با حضور شرکت‌های فناور و دانش بنیان فعال در این حوزه در پارک فناوری پردیس برگزار شد.
در این رویداد، شرکت‌های ماتریس (تولید کننده تجهیزات و سخت‌افزار رایانه)، شرکت صاایران، شرکت نورگستران فاران (تولیدکننده لامپ‌های ترموالکتریکی)، شرکت حرفه برتر صنعتگران توانا (تولیدکننده دستگاه CNC و چاپگر سه بعدی) و شرکت تولیدی کروز به ارائه نیازهای فناورانه خود در حوزه برق و الکترونیک پرداختند.
همچنین در این رویداد ۸ جلسه (جلسات B2B) میان شرکت‌های صنعتی دارای نیاز و شرکت‌های دارای فناوری برگزار شد. در این جلسات شرکت‌های دانش‌بنیان به صورت مستقیم برنامه‌های خود را برای رفع نیازهای فناورانه صنایع ارائه کردند.
در ابتدای این رویداد، مجتبی جباری پور معاون توسعه نوآوری پارک فناوری پردیس با اشاره به فعالیت شبکه فن‌بازار ملی ایران گفت: وظیفه اصلی شبکه فن‌بازار ملی ایران، شبکه سازی و ایجاد ارتباط و تعامل بین صنعت و فناوری است.
وی افزود: فعالیت فن‌بازار منطقه‌ای تهران با توجه به ظرفیت بالای صنعت و فناوری در این استان می‌تواند به ایجاد اتصال بین صنعت و فناوری این استان کمک کند.
جباری پور برگزاری رویدادهای ارائه نیازهای فناورانه را در ایجاد ارتباط صنعت و فناوری مهم ارزیابی کرد و گفت: پارک فناوری پردیس آمادگی خود را برای همکاری گسترده با صنعت برای رفع نیازهای فناورانه صنایع اعلام می‌دارد.
محمد علی‌مهری معاون هماهنگی اقتصادی استانداری تهران نیز در این رویداد گفت: چرخه حمایت از مجموعه‌های دانش بنیان نیازمند تغییر است و بنا داریم با ارائه نیازهای کشور به دانش‌بنیان‌ها، ضمن رفع این نیازها حمایت از شرکت‌های دانش بنیان نیز وسیع‌تر شود.
وی با اشاره به فعالیت نیمی از مجموعه‌های دانش بنیان در استان تهران افزود: برگزاری رویدادهای ارائه نیازهای فناورانه صنایع مختلف، ضمن اتصال صنعت و فناوری می‌تواند به جهت‌دهی تولیدات دانش بنیان منجر شود.

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir