رویـدادهـا

به همت شبکه فن بازار ملی ایران برگزار می شود؛

رویداد بهم رسانی نوآوری ها و چالش‌های فناوری صنعت لوازم خانگی

رویداد بهم رسانی نوآوری ها و چالش‌های فناوری صنعت لوازم خانگی

با دیگران به اشتراک بگذارید

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی میزبان برگزاری اولین رویداد ملی نمایشگاهی بهم رسانی نوآوری ها و چالش‌های فناوری صنعت لوازم خانگی و صنایع وابسته خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس؛ بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم‌خانگی امروز (سه شنبه) با حضور معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت و معاون زنان ریاست جمهوری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.
در این راستا به همت شبکه فن بازار ملی ایران دو رویداد در این نمایشگاه برگزار می شود.
رویداد ریورسپیچ (ارائه نیازهای فناوری صنعت لوازم خانگی) با هدف ارائه چالش های مرتبط با داخلی سازی قطعات و محصولات صنعت لوازم خانگی، روز چهارشنبه 26 آبان ماه در سالن 43 نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.
همچنین فستیوال نوآوری های صنعت لوازم خانگی و صنایع وابسته در محورهای هوشمند سازی (اینترنت اشیاء)، طراحی صنعتی، خدمات، کاهش مصرف انرژی، نرم افزارهای مدیریت زنجیره تامین، مواد اولیه، قطعات و تجهیرات گلوگاهی و ایرنت چرخشی روز پنجشنبه 27 آبان ماه در سالن 43 نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.
این نمایشگاه با هدف استفاده بهینه از ظرفیت‌سازی‌ها، تقویت روحیه تولیدکنندگان، کمک به ارتقا درآمدهای ارزی، آشنایی با تجارت بین‌الملل توسعه صادرات غیرنفتی کشور، رشد و توسعه بازار کالاهای داخلی و همچنین ترغیب بازار داخلی برای رقابت و شناخت از قابلیت‌های بازار دنیا، از 25 آبان‌ماه به مدت 4 روز برگزار می‌شود.
برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی و حضور همزمان تامین‌کنندگان و تولیدکنندگان فرصتی برای ارائه خواسته‌های صنعت، از جمله در تامین استانداردها و کاهش قیمت تمام شده، در شرایطی رقابتی و چالشی فراهم می‌کند.
همچنین شرکت‌های قطعه‌ساز می‌توانند برای تامین نیاز شرکت‌های تولیدکننده مذاکره توافق کنند تا از این طریق علاوه بر کمک به عمق ساخت داخل به افزایش تولید هم کمک کنند.
لازم به ذکر است ثبت نام این رویداد از طریق وب سایت رسمی نمایشگاه به آدرس hamex.ahamiran.com برای علاقه‌مندان امکان‌پذیر است.
هچنین متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۸۸۵۱۲۱۲۷-۸۸۷۴۴۴۶۳ تماس بگیرند.

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir