رویـدادهـا

اینوتکس پیچ؛

زمینه‌ای برای پیشرفت بیشتر استارتاپ‌ها

زمینه‌ای برای پیشرفت بیشتر استارتاپ‌ها

با دیگران به اشتراک بگذارید

اینوتکس پیچ به عنوان یکی از بخش‌های نمایشگاه اینوتکس، رقابت استارتاپی است که در استان‌های مختلف برگزار می‌شود. دیروز این رویداد به ایستگاه آخر رسید و استارتاپ‌ها رقابت خود را در استان تهران ادامه دادند؛ رقابتی که در سایت حمایت سرمایه‌گذاران می‌تواند به پیشرفت بیشتر این شرکت‌ها منجر شود.

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس به نقل از خبرگزاری صدا وسیما، رقابت ملی استارتاپی اینوتکس پیچ یکی از بخش‌های جانبی نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ است و در این رقابت جذاب و هیجان انگیز استارتاپ‌های مناطق مختلف کشور ایده‌ها و کسب و کار‌های نوین خود را در حضور سرمایه گذاران ارائه می‌کنند. امتیازدهی به استارتاپ‌های شرکت کننده در این رقابت نیز توسط داوران مطرح ایرانی و بین المللی انجام می‌شود.

دیروز پنجشنبه یازدهم اسفند ماه نیز ساختمان مرکزی ایرانسل میزبان جمعی از نوآوران، ایده پردازان جوان و فعالان حوزه استارتاپی پایتخت برای برگزاری رقابت استارتاپی اینوتکس پیچ ۲۰۲۳ استان تهران بود.

اینوتکس پیچ به عنوان یکی از بخش‌های نمایشگاه اینوتکس، رقابت استارتاپی جذاب در حضور سرمایه گذاران است که در استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود. رویداد «اینوتکس پیچ تهران» این رویداد با حضور مدیران و مسئولان پارک فناوری پردیس، پست بانک ایران و ایرانسل و حدود ۲۰۰ نفر از استارتاپ‌ها، سرمایه‌گذاران و مخاطبان رویداد برگزار شد.

برندگان این دوره از رقابت‌ها ضمن دریافت مجوز حضور در رقابت نهایی همزمان با نمایشگاه اینوتکس، از جایزه نقدی و تسهیلات پنج میلیارد ریالی بهره‌مند خواهند شد.

دبیر دوازدهمین رویداد بین المللی اینوتکس پارک فناوری پردیس که در این مراسم حاضر بود، در خصوص رویداد اینوتکس پیچ ۲۰۲۳ به عنوان یکی از بخش‌های این رویداد بزرگ بین المللی اظهار کرد: رقابت اینوتکس پیچ برای ششمین سال متوالی در حال برگزاری است و امسال این رقابت‌ها در ۵ استان اصفهان، هرمزگان، خراسان‌رضوی، اردبیل برگزار می‌شود و دیروز نیز ایستگاه پایانی آن در تهران برگزار شد.

سجاد عباسی هدف اصلی برگزاری رقابت سالانه استارتاپی اینوتکس پیچ را شناسایی و حمایت از استارتاپ‌ها و ایده‌های نوآورانه به منظور توسعه این شرکت‌ها و البته با بازگشت سرمایه دانست و گفت: شرکت در رویداد اینوتکس پیچ یک جهش برای پیشرفت استارتاپ‌ها به شمار می‌رود.

وی با اشاره به ثبت نام ۸۴ تیم استارتاپی در رویداد اینوتکس پیچ افزود: در یک پایش اولیه ۱۳ تیم به رقابت حضوری راه یافتند که دیروز دو تیم نخست این رقابت از سوی داوران انتخاب و ضمن اهدای جایزه و بهره مندی از تسهیلات در نظر گرفته شده به فینال نهایی راه یافتند.

دبیر اینوتکس پیچ گفت: دو تیم استارتاپی منتخب استان تهران در طول یک ماه و نیم مانده به رقابت پایانی و فینال که همزمان با روز آخر نمایشگاه اینوتکس در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود، به مشاورانی که پارک فناوری پردیس برای آن‌ها درنظرگرفته است متصل خواهند شد.

عباسی همچنین اظهار کرد: استارتاپ‌ها پیش از حضور در این رویداد ملی، فرآیند ارزیابی را طی خواهند کرد و چندین مرحله توسط صاحب‌نظران پایش می‌شوند.

دبیر برگزاری رویداد اینوتکس ۲۰۲۳ که تاکنون دبیری چهار دوره این رویداد بین المللی را عهده دار بوده است، در پاسخ به این سوال که مهمترین دستاورد رویداد استارتاپی اینوتکس پیچ برای شرکت کنندگان در این رقابت چیست، مهمترین خروجی شرکت در این رویداد ملی را قرار گرفتن ایده‌های نو و کسب و کار‌های نوین در معرض دید سرمایه گذاران و البته جهش در توسعه سرمایه گذاری و در ادامه پیشرفت دانست.

عباسی در توضیح بیشتری با اشاره به حضور موفق یکی از استارتاپ‌ها در رقابت اینوتکس پیچ سال گذشته- ۲۰۲۲ و کسب رتبه برتر این رویداد استارتاپی توسط یک خانم نوآور با تولید کیت تشخیص روده، خاطرنشان کرد: در حالی که وی هنوز ارائه اش تمام نشده و از استیج پایین نیامده بود، بیش از پنج سرمایه گذار همزمان برای سرمایه گذاری این محصول اعلام آمادگی کردند.

وی با اشاره به برگزاری رویداد دیروز اینوتکس پیچ در مجموعه ایرانسل و حمایت برخی بانک‌ها از این رویداد و همچنین حضور برخی شرکت‌های سرمایه گذار و خطرپذیر در این رویداد رقابتی، این مهم را دغدغه اصلی پارک فناوری پردیس به منظور اتصال استارتاپ‌ها و ایده پردازان جوان به سرمایه گذاران دانست.

دبیر برگزاری رویداد اینوتکس ۲۰۲۳ اضافه کرد: حتی از ۶ داور حاضر در رویداد دیروز اینوتکس پیچ، سه داور از شرکت‌های سرمایه گذاری بودند.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir