رویـدادهـا

خدمات شرکت عضو پارک فناوری پردیس در بهبود کسب و کارهای اینترنتی

سگمنتینو پلتفرمی برای فروش و بازاریابی بهتر

سگمنتینو پلتفرمی برای فروش و بازاریابی بهتر

با دیگران به اشتراک بگذارید

حمیدرضا هدایتی مدیرعامل شرکت دانش بنیان توسعه راهکارهای هوشمند تکوین گفت: سگمنتینو یک اتوماسیون بازاریابی است که به عنوان یک دستیار حرفه ای کار بازاریاب را برای شرکت‌ها انجام می‌دهد. با این نرم افزار به راحتی می توانید سیاست های بازاریابی خود را برای سیستم تعریف کنید و مطمئن باشید نرم افزار با توجه به تعاریف شما با مشتریان ارتباط برقرار خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، حمیدرضا هدایتی گفت: سگمنتینو یک پلتفرم اتوماسیون بازاریابی است که از یک هوش مصنوعی قدرتمند برای افزایش نرخ نگهداشت مشتری، افزایش مشتری، افزایش فروش و همچنین کاهش نرخ ریزش مشتریان بهره برده است.

او ادامه داد: اتوماسیون بازاریابی یا مارکتینگ اتومیشن یک ابزار تاثیر گذار است که می تواند باعث رشد سریع کسب و کارها، به خصوص کسب و کارهای مدرن و دیجیتالی شود.

هدایتی افزود: سگمنتینو ارتباط با مشتریان را با استفاده از همه ابزار بازاریابی از جمله پیام های داخل اپلیکیشن (in-App message)، وب پوش نوتیفیکیشن و موبایل پوش نوتیفیکیشن، ایمیل مارکتینگ و ارسال پیامک و انواع پیام های گروهی به واتس اپ، هوشمندانه بررسی می‌کند.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان گفت: در واقع هر تیم بازاریابی روزانه کارهای روتینی دارد که عمدتا با توجه به پیچیده بودن آن امکان اشتباه در آن زیاد است. دسته بندی کاربران و فراهم کردن بستر برای ارتباط با کاربر، فعالیتی است که زمان بر است که سگمنتینو این کار را با کمترین هزینه و زمان به راحتی به بازاریاب ها ارائه می‌دهد.

او ادامه داد: با این پلتفرم شما می توانید مشتریان خود را بر اساس رفتار و عملکرد آن ها بخش بندی کرده و کاملا شخصی سازی شده با آن ها در ارتباط باشید. همچنین این پلتفرم این امکان را به شما می دهد تا به صورت لحظه ای عملکرد مشتریان خود را بررسی کنید و در لحظه برای افزایش مشتری، نگهداشت آن ها و یا افزایش نرخ تبدیل خود استراتژی متفاوتی تدوین کنید.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

در این رابطه بیشتر بخوانید:

انحصار شکنی از آمریکا و تولید کیت ACT بومی در پارک فناوری پردیس

بازاریابی محصولات دانش بنیان در بستر فروشگاه های مجازی

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

حمیدرضا هدایتی به رشد چشم گیر نفوذ این نوع سیستم ها به اکوسیستم ایران در سال های گذشته اشاره کرد و گفت: متاسفانه با توجه به ماهیت خارجی نرم افزارها و هزینه بالای آن، فقط شرکت‌هایی با مقیاس بزرگ می توانستند از این نرم افزار استفاده کنند.

با مهمترین مشتری‌های سگمنتینو بیشتر آشنا شوید

او ادامه داد: در حال حاضر شرکت های تحت پوششی از برندهای بزرگ مثل آپارات، فیلیمو ، سینما تیکیت ، دکتر ساینا و تعدادی استارت آپ با مقیاس کوچک از خدمات ما بهره‌مند هستند و به فکر توسعه زیرساخت ها هستیم تا بتوانیم سیستم را به پایدار ترین حالت ممکن برسانیم تا به بازارهای خارجی هم فکر کنیم.

هدایتی به حمایت ارگان های مختلف از این پلتفرم اشاره کرد و افزود: تمام حمایت‌هایی که ارگان‌های مختلف می‌کنند تاثیر چندانی در رشد مجموعه ها نخواهد داشت؛ پارک و دیگر ارگان های حمایتی بسیار دست بسته هستند و این کمک ها عموماً مانعی را بر نمی دارد.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir